ابزار خلاصه سازی متا به طور پیش فرض برای شما روشن است

فهرست مطالب

ابزار خلاصه سازی متا به طور پیش فرض برای شما روشن است

ابزار خلاصه سازی متا به طور پیش فرض برای شما روشن است. کاربران درخواست‌هایی به متا ارسال کردند تا بتوانند آن را خاموش کنند. این یکی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی متا است که کاربران نارضایتی خود را از آن اعلام کردند.

کاربران محصولات متا از زمانی که یک قابلیت یکپارچه سازی Meta AI عرضه شد در انجمن‌های مختلف به دنبال راهی برای غیر فعال سازی آن هستند. برخی کاربران ترفندهایی برای بی‌صدا کردن‌ آن ارائه کردند. اما در مجموع به نظر می‌رسد در حال حاضر و این روزها نمی‌توانند از دست این محصول هوش مصنوعی خلاص شوند.

در این انجمن‌ها کاربران متوجه شدند برخی از ابزارهای خلاصه سازی متا برای آن‌ها روشن است که خودشان خبر نداشتند. یکی از این ابزارها بخش نظرات پست‌ها را برای کاربر خلاصه می‌کند. در واقع یک شمای کلی از آنچه که در زیر آن پست اتفاق بیفتد به کاربر می‌دهد.

شرکت فیسبوک یا متا در این خصوص اعلام کرد این ویژگی فقط برای پست‌هایی در دسترس است که تعداد نظرات آن زیاد باشد. به عبارت دیگر کاربران فقط زمانی خلاصه نظرات را دریافت می‌کنند که یک پست وایرال شده باشد.

کاربران معتقدتد شرکت متا و ابزار خلاصه سازی آن حریم خصوصی آن‌ها را زیر پا می‌گذارد. آن‌ها می‌گویند نیازی نیست هوش مصنوعی هر آنچه که در فضای مجازی می‌نویسند را بخواند.

نحوه غیر فعال کردن این مورد نیز در تصاویر زیر آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *