آواتارهای هوش مصنوعی به جای شما در جلسات زوم حاضر می‌شوند!

فهرست مطالب

زوم با آواتارهای هوش مصنوعی کار را برای شما راحت می‌کند

زوم (Zoom) یک قدم به استفاده از آواتارهای هوش مصنوعی به‌جای شما، در جلسات نزدیک شد! در ادامه‌ی گسترش برنامه‌های هوش مصنوعی، زوم به شما اجازه می‌دهد آواتار هوش مصنوعی خود را بسازید؛ و از آن برای ارسال پیام‌های کوتاه به تیم‌تان استفاده کنید.

برای ساخت یک آواتار دیجیتال، لازم است که یک ویدیو اولیه از خودتان ضبط کنید که هوش مصنوعی زوم از آن برای ساخت آواتاری شبیه شما استفاده کند. از آنجا به بعد، می‌توانید پیامی که می‌خواهید آواتار هوش مصنوعی‌تان بگوید را بنویسید و سپس همه‌ی جلسات خود را با آن انجام دهید! این ویژگی تنها با قابلیت Clips زوم کار می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به‌صورت کوتاه ویدیوهای مختلفی را برای همکاران‌تان ضبط کنید.

زوم دیپ‌فیک‌ها را نیز در نظر می‌گیرد! سمیتا هاشیم (Smita Hashim) مسئول ارشد محصولات زوم، در یک جلسه مطبوعاتی گفت:

“در زوم، اولویت با هوش مصنوعی است! یعنی هوش مصنوعی در مرکز زوم قرار دارد تا در طول روز به شما کمک کند. حالا با قابلیت‌های جدید در هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند و بیشتر بر روی مسائل مهم تمرکز کنند. همچنین با افزونه‌های جدید سفارشی برای هوش مصنوعی، سازمان‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متناسب با نیازها و فرآیندهای خاص خود با قیمت مناسب تنظیم کنند. این شرکت با دقت زیادی با احراز هویت پیشرفته، فناوری واترمارک و سیاست‌های استفاده سخت‌گیرانه به این موضوع پرداخته است.”

زمانی که آواتارهای هوش مصنوعی سفارشی در اوایل سال آینده، هر ماه ۱۲ دلار هزینه خواهد داشت. اگر این افزونه را ندارید با اشتراک پرداختی این برنامه، هم می‌توانید کلیپ‌هایی با آواتارها و صداهای آماده هوش مصنوعی بسازید؛ که احتمالاً به همان اندازه ترسناک هستند!

زوم همچنین نسل بعدی دستیار هوش مصنوعی (Zoom AI Companion)، دستیار شخصی هوش مصنوعی این شرکت را به همراه یک افزونه‌ی سفارشی برای AI Companion با هزینه اضافی در ماه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی می‌تواند جای منابع انسانی را بگیرد!

زوم و ایجاد یک دوقلوی دیجیتال!

در یک مصاحبه با دیکودر (Decoder)، مدیرعامل این شرکت، اریک یوان (Eric Yuan)، درباره هدفش برای یک «دوقلوی دیجیتال» به جلسات و تماس‌ها صحبت کرد. یوان گفت:

“امروزه برای جلسات، به طور ایده‌آل نیازی به حضور من نیست! می‌توانم یک نسخه دیجیتال از خودم بفرستم و خودم به ساحل بروم! یا نیازی به چک کردن ایمیل‌هایم نیست؛ نسخه دیجیتال من می‌تواند اکثر ایمیل‌ها را بخواند… چگونه می‌توانیم از هوش مصنوعی بهره ببریم، چگونه می‌توانیم استفاده از زوم و Workplace را به طور کامل خودکار کنیم؟ این یک موضوع بسیار مهم است.”

علاوه‌بر آواتارهای هوش مصنوعی، افزودنی جدید این برنامه به هوش مصنوعی‌اش اجازه می‌دهد تا با اپلیکیشن‌های شخص ثالث بیشتری، مانند زندسک و آسا، ادغام شود. همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی جدیدی را معرفی می‌کند که از آن‌ها برای ایجاد قالب‌های خلاصه‌سازی جلسه استفاده می‌شود.

زوم همچنین نسل بعدی دستیار هوش مصنوعی (Zoom AI Companion)، دستیار شخصی هوش مصنوعی این شرکت را به همراه یک افزونه‌ی سفارشی برای AI Companion با هزینه اضافی در ماه معرفی کرده است. دستیار شخصی هوش مصنوعی تجربه‌ای متناسب با نیازهای خاص یک سازمان را اضافه می‌کند. AI Companion 2.0 از پیشنهادات سریع، تولید پاسخ، گسترش اطلاعات، تولید مراحل و موارد دیگر استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *