آواتار دیجیتالی تیک تاک هرچیزی را می‌گوید

آواتار دیجیتالی تیک تاک هرچیزی را می‌گوید

به نظر می‌رسد سازندگان پلتفرم تیک تاک سهوا و تصادفی لینکی از ابزار جدید خود برای کاربران ارسال کردند. این لینک حاوی ابزار ساخت آواتار دیجیتالی هوش مصنوعی این پلتفرم است. کاربران می‌توانند آواتار دیجیتالی تیک تاک را بدون هیچگونه محدودیتی بسازند.

آواتارهایی که با این ابزار ساخته می‌شود می‌توانند تقریبا هرچیزی را به زبان بیاورند. صحبت‌های هیلتر و پیشنهادهای عجیب و غریب و کشنده همگی در این دسته قرار می‌گیرند. تیک تاک این نسخه را از برنامه خود حذف کرد اما نسخه ابتدایی این ابزار کماکان در دسترس مخاطبان است.

نسخه ابتدایی این ابزار به کسب و کارها اجازه می‌دهد از بازیگران و کسانی که برای تبلیغ پول دریافت می‌کنند در تبلیغشان استفاده کنند. در این ویدیوها کاربران یک متن به هوش مصنوعی می‌دهند و یک بازیگر را انتخاب می‌کنند تا به خروجی نهایی دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر فقط کاربرانی که حساب ads manager دارند می‌توانند از آواتار دیجیتالی تیک تاک استفاده کنند اما سایت CNN به نسخه‌ای دست یافت که تمام کاربران با حساب‌های شخصی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

این موضوع که هیچ محدودیتی برای این برنامه وجود ندارد بدیهی است. کاربران می‌تواند هر کلمه‌ای را به راحتی تبدیل به ویدیو کنند. اکثر ویدیوهایی که توسط این ابزار تولید می‌شوند می‌توانند تمام خط مشی‌های اخلاقی را زیر پا بگذارند. باید دید تیک تاک برای این موضوع آماده است یا خیر؟

آواتار دیجیتالی تیک تاک هرچیزی را می‌گوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *