آواتار AI Steve سیاست مدار بریتانیایی

فهرست مطالب

آواتار AI Steve سیاست مدار بریتانیایی

آواتار AI Steve اولین سیاست مدار هوش مصنوعی بریتانیایی است. این سیاست مدار ادعا می‌کند می‌تواند اعتماد مردم را به سیاست بازگرداند. آواتار بریتانیایی دومین آواتار سیاست مدار پس نسخه اوکراینی آن است.

احزاب سیاسی معمولا به دنبال ایحاد تفاوت هستند. استیو انداکات نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می‌رسد اگر آواتار هوش مصنوعی استیو انداکات رای بیاورد، شخص انداکات در پارلمان حضور خواهد داشت. استیو انداکات عضو حزب محافظه کار است با این وجود کمپین او می‌گوید هوش مصنوعی استیو دموکراسی را برقرار می‌کند.

رای تایید یا عدم تایید به موسسات نشان می‌دهد که انداکات چه باید بکند. اگر بیش از 50 درصد به یک اقدام رای دهند او می‌تواند قدمی پیش بگذارد. جنبه اصلی این رویکرد نشان دادن دموکراسی است و تصمیمی که بیشترین حمایت را از آن خود کند رخ می‌دهد.

آواتار AI Steve سیاست مدار با مخالفت‌هایی نیز روبه‌رو است. برخی می‌گویند آواتار و هوش مصنوعی هرچه که باشد نمی‌تواند به عنوان انسان تصمیم بگیرد. برخی از مسئولیت‌ها و حقوق سیاسی به عهده انسان هستند نه هوش مصنوعی و فناوری!

هوش مصنوعی نمی‌تواند درکی از ارزش‌ها و هنجارهای یک جامعه داتشه باشد. AI Steve فقط بر اساس الگوریتم‌ها و دیتایی که دارد تصمیم می‌گیرد درخالی که انسان با توجه به موقعیت بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کند.

ساخت این هوش مصنوعی سوال‌های زیادی درمورد اعتماد به فناوری ایجاد می‌کند. جامعه حقوقی باید فعالیت جدی خود را در خصوص هوش مصنوعی شروع کند و از منافع شهروندان دفاع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *