استودیو Toonstar از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

استودیو Toonstar از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

استودیو Toonstar از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این استودیو از هوش مصنوعی برای پیشروی در فرآیند تولید انیمیشن، ساخت پروژه بیشتر و رفع مشکلات استفاده می‌کند.

این شرکت انیمیشن سازی را مدیران سابق برادران وارنر و دیزنی تاسیس کردند. تمرکز این استودیو روی ساخت موشن گرافیک برای رسانه‌های تصویری مانند تیک تاک، اسنپ چت و یوتیوب است. پروژه‌های این استودیو بر اساس مفاهیم خلاقانه و اقتباسی است.

مدیر این استودیو می‌گوید پروژه‌هایشان بر اساس فرنچایزهای محصولات تصویری است. استودیو Toonstar از هوش مصنوعی در مراحل مختلف انیمیشن استفاده می‌کند. مرحله تصویرسازی پیش از تولید یکی از مراحل مهم ساخت یک انیمیشن است.

استودیو Toonstar از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

استفاده از هوش مصنوعی کمک می‌کند هزینه تولید محتوای انیمیشنی کاهش چشمگیری داشته‌ باشد. موتورهای هوش مصنوعی خاصی مختص این استودیو توسعه دادند که می‌تواند برای هر پروژه یک سبک طراحی و بصری خاص طراحی کند.

انیمیشن اینگونه سریع‌تر و با هزینه بسیار کمتری تولید می‌شود. مدیر این استودیو می‌گوید ساخت انیمیشن به صورت سنتی خود زمان زیادی می‌طلبد. چنین کاری فقط مناسب پروژه‌هایی با هزینه‌های هنگفت است. اما حالا که می‌توان از هوش مصنوعی استفاده کرد این پروژه‌ها همگی مقرون به صرفه به حساب می‌آیند.

استودیو Toonstar ادعا می‌کند ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی آسان نیست. چیزی که مهم است یک داستان‌نویس و نویسنده خلاق است. اگر این مورد را کنار خود داشته باشید می‌توانید اثری تولید کنید که فضای مجازی را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *