افراد مشهور برای صداپیشگی هوش مصنوعی متا

فهرست مطالب

صداپیشگان از افراد مشهور برای چت‌بات متا

جودی دنچ، جان سینا و آکوافینا همگی صداپیشگی هوش مصنوعی متا را بر عهده خواهند داشت. در آپدیت جدید لاما (Llama)، افراد می‌توانند با صحبت کردن و دریافت پاسخ از افراد مشهور، با هوش مصنوعی متا تعامل داشته باشند. کریستن بل (Kristen Bell) از انیمیشن Frozen و کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) کمدین، گزینه هایی برای صداپیشگی خواهند بود.

در طول کنفرانس سالانه کانکت، مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، اوریون (Orion) را نیز به نمایش گذاشت. اوریون مجموعه‌ای از عینک‌های هوشمند است، که مارک آنها را «پیشرفته‌ترین عینک‌های جهان تا کنون» توصیف می‌کند. او علاوه بر اوریون، آپدیت‌های جدید عینک‌های هوشمند‌اش با Ray-Ban را به نمایش گذاشت. این عینک‌ها اکنون می‌توانند ترجمه زنده انجام دهند.

آقای زاکربرگ در این رویداد آنها را پوشید و با رزمی کار مکزیکی براندون مورنو (Brandon Moreno) به زبان انگلیسی صحبت کرد و صحبت‌های او در لحظه به اسپانیایی ترجمه شد.

خانم جودی دنچ و جان سینا از گزینه‌های متا برای صداپیشگی

بیشتر بدانید: عینک‌های هوشمند متا در صدر جدول!

صداپیشگی برای تعامل با طرفداران

 افراد همچنین می‌توانند ویدیوهای خود را به زبان‌های دیگر دوبله کنند؛ این تبدیل به حدی طبیعی است که حتی حرکت لب‌های آن‌ها را تغییر می‌دهد. مارک زاکربرگ می‌گوید:

“ما در تلاشیم تا آینده‌ای بازتر، در دسترس‌تر و طبیعی‌تر در ارتباطات انسان‌ها بسازیم. این ادامه‌ی راه برای ارزش‌ها و ایده‌هایی است که در 20 سال گذشته در برنامه‌ها و فعالیت‌های متا به ارمغان آوردیم.”

این به‌روزرسانی‌ها برای هوش مصنوعی به اینفلوئنسرها و افراد مشهور اجازه می‌دهد، تا نسخه‌های هوش مصنوعی خود را بسازند؛ تا با طرفداران خود تعامل بیشتری داشته باشند.

به گزارش این شرکت، هوش مصنوعی متا اکنون 500 میلیون کاربر دارد. جرمی گلدمن (Jeremy Goldman)، از شرکت تحقیقاتی Emarketer، این عدد را “حیرت‌آور” نامید. او معتقد است:« حرکت آقای زاکربرگ به سمت صدای افراد مشهور فقط برای سرگرمی نیست! بلکه یک چالش برای هوش مصنوعی با تاکید بر ابزارهای دنیای واقعی است. عینک‌های واقعیت مجازی 3500 دلار قیمت دارند.»

بیشتر بدانید: مهمترین نکات در استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسرها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *