انقلاب هوش مصنوعی برای کشاورزان

فهرست مطالب

انقلاب هوش مصنوعی برای کشاورزان

کشاورزان بخش مهمی از غذایی که ما می‌خوریم را تامین می‌کنند. انقلاب هوش مصنوعی می‌تواند برای این کشاورزان باشد. نرم‌افزارهای کشاورزی که مجهز به هوش مصنوعی شدند کمک بزرگی برای این دسته از افراد هستند.

در دهکده ندودو کشاورزان با استفاده از نرم‌افزار و صدای آنلاین از شر شپشک‌های سیب زمینی خلاص می‌شوند. برنامه Ulzangizi که در معنای مشاوره است، به کشاورزان یاد می‌دهد چطور بیماری مزرعه یا حیوانات مزرعه را درمان کنند.

این برنامه به زبان محلی چیچوا است تا به کشاورزان فقیرترین مناطق جهان نشان دهد چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند. این برنامه در واتس‌اپ کار می‌کند و به Chat GPT و کتابچه راهنمای کشاورزی انگلیسی دولت مالاوی وصل است. پاسخ‌های مرتبط درباره سوال‌ها یا تشخیص بیماری را نیز بر اساس همین مجموعه دیتا می‌دهد.

آنا چیمالیزنی به عنوان نماینده دولتی حمایت از کشاورزان این برنامه را به آن‌ها داد. او می‌گوید اکثر مردم ما نمی‌توانند بخوانند یا بنویسند. من برای آن‌ها می‌نویسم و برنامه برای کشاورزان پاسخ را می‌خواند.

این برنامه و هوش مصنوعی برای کشاورزان انقلاب به حساب می‌آید زیرا در سال گذشته کشور ما دچار طوفان شد. این طوفان بخش زیادی از مزارع سویا و … را از بین برد. کشاورزان ما باید در مدت کوتاهی بهترین تدابیر را انتخاب می‌کردند و محصولات را می‌کاشتند. این نرم افزار به آن‌ها کمک زیادی کرد.

انقلاب هوش مصنوعی برای کشاورزان

چنین نرم افزارهای شخصی سازی شده ای با وجود نسخه رایگان GPT4o نمونهه خوب و موفقی است که می‌تواند به افراد مختلف کمک کند. هوش مصنوعی لزوما مشاغل را از بین نمی‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *