با هوش مصنوعی راحت بخوابید

فهرست مطالب

با هوش مصنوعی راحت بخوابید

زندگی روزمره اکثر افراد پر از مشغله‌های مختلفی است که خواب راحت را سخت یا ناممکن می‌کند. هوش مصنوعی به یاری شما می‌آید تا با کمک آن راحت بخوابید.

در هلند از هر ده نفر یک نفر از بی‌خوابی رنج می‌برد. یک خواب راحت هشت ساعته برای بسیاری از افراد رویایی به نظر می‌رسد. هوش مصنوعی به عنوان دستیار می‌آید و ورق را برمی‌گرداند.

برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند الگوی خواب را بررسی کنند. سپس با تحلیل بررسی‌هایی که انجام دادند می‌تواند توصیه‌های شخصی سازی شده‌ به کاربران ارائه کنند. تشک‌های هوشمند متناسب با نیاز بدن کاربران تنظیم می‌شوند تا خوابی راحت را به ارمغان بیاورند.

تشک‌های هوشمند نوآوری جدیدی در عرصه هوش مصنوعی است. این تشک‌ها مجهز به حسگرهای پیشرفته هستند تا ضربان قلب، الگوی تنفس و مراحل مختلف خواب را بررسی کنند. در طول شب می‌توانند دمای خود را تنظیم کنند تا خواب فرد راحت‌تر باشد.

دستگاه KU Leuven یک مانیتور خواب مجهز به هوش مصنوعی است. این دستگاه الگوی خواب کاربران را بررسی می‌کند. سپس روشی علمی و مبتنی بر روان‌شناسی و نوروساینس ارائه می‌کند. توصیه‌ها این دستگاه مناسب کسانی است که از اختلال خواب رنج می‌برند. این روش‌ها متفاوت از توصیه‌های سنتی خوابیدن در محیط ناآشنا و … است.

با هوش مصنوعی راحت بخوابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *