برنامه Cats me برای گربه شما

برنامه Cats me برای گربه شما

صاحبان گربه‌ها همیشه نگران گربه خود هستند. گربه‌ها معمولا درد خود را نشان نمی‌دهند که در طولانی مدت طول عمرشان را کاهش می‌دهد. محققان ژاپنی برنامه‌ای به نام Cats me ساختند تا با هوش مصنوعی به شما کمک کند.

پیش از این نرم افزاری برای مراقبت از اسب‌ها عرضه شد اما این بار هوش مصنوعی سراغ گربه‌ها رفت. اکثر افراد برای بررسی سلامت گربه خود سراغ دامپزشکان می‌روند. آن‌ها غالبا بهتر از انسان می‌تواند شرایط و احساسات گربه شما را حدس بزنند. اما همیشه اینطور نیست که دامپزشک گربه شما بتواند دردی که گربه می‌کشد را تشخیص دهد.

برنامه Cats me برای گربه شما

محققان ژاپنی نیز نرم افزاری ساختند تا به شما کمک کند خودتان بتوانید وضعیت گربه‌تان را بفهمید. این برنامه سال 2023 عرضه شد. تا کنون بیش از 230000 کاربر فعال دارد. شرکت Careology می‌گوید این برنامه دقتی 95 درصدی دارد. با گسترش این برنامه و حضور کاربران بیشتر، تعداد تصاویر آپلود شده در این برنامه بیشتر می‌شود. این موضوع به آن معنا است که میزان دقت این برنامه بیشتر از این می‌شود.

برنامه Cats me را با 6000 تصویر از گربه‌هایی که درد می‌کشند ساختند. این عکس‌ها منبع اصلی آموزش هوش مصنوعی این برنامه بود. با آپلود تصاویر بیشتر این دیتابیس بیشتر شد و حالا میزان تشخیص این مدل بهتر شده است.

این برنامه یک تقویم دارد که روزهای مختلف را با رنگ علامت گذاری می‌کند. رنگ سبز به معنای سلامت گربه و روزهای زرد به معنای درد و بیماری است. اگر روزهای زرد تکرار شوند کاربران با دامپزشک مشورت می‌کنند.

این برنامه در حال حاضر برای 50 کشور از جمله ایران در دسترس است. دو هفته استفاده رایگان دارد و پس از آن باید اشتراک آن را خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *