برنامه skill up Ireland مایکروسافت در ایرلند اجرا شد

فهرست مطالب

برنامه skill up Ireland مایکروسافت در ایرلند اجرا شد

در جزیره کوچک اینیشبافین، در سواحل غربی ایرلند انقلاب فناوری در حال وقوع است. برنامه برنامه skill up Ireland مایکروسافت در این روستای ایرلندی در حال اجرا است. برخلاف تجارب قبلی این کشور این بار هوش مصنوعی مفید حاضر شده است.

هوش مصنوعی برخلاف تصور عموم، مختص شهرها و کشورهای بزرگ نیست. این فناوری به روستای دورافتاده‌ای در ایرلند نیز رسید. مردم محلی با ابزارهای پیشرفته و قدرتمند خود کسب و کارهایشان را تقویت می‌کنند. صناعی دستی خود را می‌سازند و برای حفظ آن می‌جنگند.

شرکت مایکروسافت طرحی جسورانه به نام “Skill Up Ireland” را ارائه کرد. هدف این طرح آموزش مهارت‌های هوش مصنوعی به تک تک افراد ایرلندی است. این برنامه با همکاری دولت ایرلند اجرا می‌شود و منابع آموزشی مختلف هوش مصنوعی را به سراسر این کشر ارسال می‌کند.

برنامه skill up Ireland مایکروسافت در ایرلند اجرا شد

این برنامه چگونه به افراد محلی کمک می‌کند؟

یک هتل دار اهل این روستا با این آموزش‌ها متوجه شد می‌تواند کارهای مختلف هتل خود را با هوش مصنوعی انجام دهد. وی برای برنامه ریزی، مدیریت رزروها و نظرسنجی‌های مختلف از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. تمام این کارها برای او زمان بیشتری در طول روز باقی می‌گذارد. در نتیجه این هتل دار می‌تواند به کارهای دیگری برسد و هتل خود را گسترش دهد.

فرد دیگری صنایع دستی و شال‌های دست‌باف درست می‌کرد. او از طرح‌ها و اشکال مختلف اطراف جزیره‌کوچک خود الهام می‌گرفت و این کار ممکن بود مدت‌ها طول بکشد. حالا او پرامپت‌های مربوطه را به هوش مصنوعی می‌دهد. هوش مصنوعی نیز طرح مورد نظر او را تولید می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی این فرد می‌تواند سریع‌تر و با تعداد بالاتری شال و صنایع دستی تولید کند.

یک کاربرد جددی دیگر هوش مصنوعی قصد دارد از هوش مصنوعی استفاده کند تا عناوین وبسایت و صفحه اینستاگرامی خود را گسترش دهد. او توانست مخاطبان گلخانه خود را بیشتر کند و سودآوری بیشتری داشته باشد.

این برنامه‌ها اصول و اساسی دارند که باید آموزش داده شود. با آموزش درست و اصولی می‌توان از این فناوری استفاده‌های مفیدی داشت. مانند اکثر افراد این جزیره که توانستند با آموزش‌های برنامه skill up Ireland کسب و کارشان را توسعه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *