برچسب Made With AI اینستاگرام تغییر می‌کند

فهرست مطالب

برچسب Made With AI اینستاگرام تغییر می‌کند

اینستاگرام در ماه‌های گذشته از قابلیت برچسب Made With AI رونمایی کرد. این برچسب به کاربران کمک می‌کند بتوانند محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی را پیدا کنند. این قابلیت با مخالف‌های زیاید رو به رو شد. اینستاگرام نیز این برچسب Made With AI را تغییر می‌دهد

عکاسان پس از عکاسی و روتوش تثاویر خود با فتوشاپ عکس‌ها را در فضای مجازی مانند اینستاگرام پست می‌کنند. برچسب هوش مصنوعی این تصاویر را واقعی تشخیص نمی‌دهد و روی آن‌ها برچسب می‌گذارد. این موضوع باعث خشم عکاسان شد.

برچسب Made With AI اینستاگرام تغییر می‌کند

اینستاگرام نیز اعلام کرد که برچسب Made With AI را تغییر می‌دهد و با برچسبی با نوشته AI Info جایگزین می‌کند. کاربرها نیز می‌توانند با کلیکر وی این بخش اطلاعات لازم را دریافت کنند.

پیتر سوزا، عکاس سابق کاخ سفید، می‌گوید عکسی حدود چهل سال پیش از بازی بکستبال وجود دارد که با ابزارهای شرکت ادوبی ویرایش شد. به خاطر این ابزار و مسطح بودن عکس‌ها هوش مصنوعی فریب می‌خورد و برچسب Made With AI را روی آن قرار می‌دهد.

سخنگوی متا نیز دراین خصوص گفت ما همیشه محصولات خود من جمله محصولات هوش مصنوعی را بهبود می‌دهیم. برچسب جدید ما قرار است به کاربران نشان دهد هر محتوایی می‌تواند به سادگی و سریع ویرایش شود. این به آن معنا نیست که این محتوا ساخته هوش مصنوعی است.

کاربران می‌گویند این برچسب آن تغییری که متا ادعا می‌کند را اعمال کرده است. با انتخاب این برچسب همان پیغام قدیمی به نمایش در می‌آید. به علاوه اینکه به کاربر می‌گوید آیا این تصویر را هوش مصنوعی می‌سازد یا فقط ابزارهای ویرایش آن را تغییر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *