بهترین هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو

فهرست مطالب

هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو صنعت ادیت را متحول می‌کند.

مقدمه

امروزه بیش از 80 درصد ترافیک آنلاین مربوط به ویدیو است. یعنی کاربران دیدن ویدیو را به متن و تصویر ترجیح می‌دهند. ساخت ویدیو یکی از روش‌های کاربردی جهت دیده ‌شدن در جامعه و فضای مجازی است. با‌این‌حال، اگر در ویرایش ویدیو مهارت ندارید، یا زمان کمی برای تولید ویدیو دارید، می‌توانید از سایت‌های هوش مصنوعی برای ادیت استفاده کنید. در این مطلب ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید ویدیو را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

از سایت‌های هوش مصنوعی برای ادیت استفاده کنید. در این مطلب ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید ویدیو را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سایت‌های هوش مصنوعی برای ادیت فیلم

وبسایت‌های زیادی برای ادیت و ساخت ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی، وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم:

Pictory

سایت Picatory یک پلتفرم‌ ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی می‌باشد؛ که شرکت پی‌کیوبیکس آن را رشد و توسعه داده است. این سایت برای ایجاد محتوا یا کلیپ‌های کوتاه و ریلزهای برجسته از ویدیوهای طولانی فوق‌العاده است. با Picatory می‌توانید ویدیوهای باکیفیت و حرفه‌ای بسازید. همچنین برای بازاریابی محتوا و پروژه‌های ویدئویی رسانه‌های اجتماعی مناسب است.

این ابزار نیازمند دانش و توانایی خاصی نبوده و با استفاده از آن می‌توانید هر متن و تصویری را ویرایش کنید. این ابزار با پشتیبانی از چندین زبان، به‌طور خودکار زیرنویس‌ها را به ویدیو‌ها اضافه می‌کند.

اشتراک این ابزار شامل سه پلن، از ۱۹ تا ۱۱۹ دلار در ماه است. این پلتفرم همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان دارد؛ که می‌توانید تا حداکثر سه پروژه ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای را رایگان ایجاد کنید.

سایت هوش مصنوعی ادیت Deepbrain

با هوش مصنوعی Deepbrain، دیگر نیازی به استخدام بازیگر، استفاده از دوربین یا ضبط در استودیو نیست! می‌توانید در این سایت، ویدیوها را با آواتارهای هوش مصنوعی آماده و صداگذاری کنید. این ابزار ویدیوهایی با کیفیت بالا و محتوایی هوشمندانه خلق می‌کند.

 این پلتفرم از بیش از ۸۰ زبان پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد هر زمان که می‌خواهید، ویدیوهای خود را ویرایش و به‌روز کنید.

Deepbrain همچنین قابلیت تبدیل ارائه‌های پاورپوینت به ویدیو را دارد!

سایت Synthesia

Synthesia نیز جزو یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای ادیت ویدئو است که در ساخت ویدیوهای آموزشی و موسیقی کاربرد دارد. این ابزار بیش از 60 زبان و قالب بندی‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. این ابزار دارای ویژگی‌های بسیاری همچون همگام‌سازی خودکار لب، دارای بیش از 70 آواتار، قابلیت تبدیل متن به صدا، انیمیشن سفارشی و انواع قالب‌های ویدئویی و پشتیبانی از 65 زبان دنیا است.

از مزایای این سایت می‌توان به قابلیت استفاده آسان و تولید ویدیوهای باکیفیت بدون نیاز به فیلمبرداری اشاره کرد.

این ابزار بیش از 60 زبان و قالب بندی‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. این ابزار دارای ویژگی‌های بسیاری همچون همگام‌سازی خودکار لب، دارای بیش از 70 آواتار، قابلیت تبدیل متن به صدا، انیمیشن سفارشی و انواع قالب‌های ویدئویی و پشتیبانی از 65 زبان دنیا است.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی آنلاین Designs.ai

سایت Designs.ai یک ابزار آنلاین ویرایش با هوش مصنوعی است؛ که بر صرفه‌جویی در زمان، دقت و سهولت استفاده متمرکز‌ شده است. این سایت دارای کتابخانه‌ای کامل شامل هزار فایل صوتی، صدا، تصویر و زبان‌های بین‌المللی است.

این ویرایشگر به‌طور کامل روی مرورگر شما اجرا می‌شود و نیازی به نصب نرم‌افزار خارجی نیست!

نسخه آزمایشی Designs.ai رایگان است. قیمت پلن‌های پولی آن نیز از ۱۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

ابزار هوش مصنوعی برای ساخت ویدئو In video

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت فیلم In Video است، که به شما امکان تولید ویدیوهای حرفه‌ای را می‌دهد. در استفاده این ابزار می‌توانید به انواع قالب‌ها دسترسی و ویدئوی سفارشی‌سازی شده‌ی خود را تحویل بگیرید.

این سایت قابلیت تبدیل عکس به فیلم را نیز دارد؛ که معمولا جهت ساخت انواع ویدئوهای تبلیغاتی، اسلایدشوها، ارائه‌ها و سایر موارد کاربرد دارد. این ابزار دارای کتابخانه‌ای از هزاران‌هزار ویدیو و موسیقی است، که با بهره‌مندی از آن‌ها، محتواهای جذابی را تولید و انتشار خواهید داد.

سایت هوش مصنوعی ادیت فیلم رایگان KeyFrames Studio

KeyFrames Studio یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین با تعدادی ابزار هوش مصنوعی است. این ابزار می‌تواند به‌طور خودکار ویدیوهای شما را برش دهد و بر روی بخش‌های مهم موجود در آن‌ها تمرکز کند. این سایت ابعاد ویدیو را برای صفحه گوشی برش می‌دهد، به‌طور خودکار زیرنویس اضافه می‌کند یا ویدیوهای طولانی را کوتاه می‌کند.

این ابزار قابلیت استفاده رایگان ( با ایجاد واترمارک) را دارد، پلن‌های پولی آن نیز از 9 دلار در ماه شروع می‌شود.

با سایت هوش مصنوعی Wisecut فیلم‌ها را به‌صورت خودکار ادیت کنید و ویدیوهای بلند را به کلیپ‌های کوتاه و تاثیرگذار تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: تبدیل متن به ویدیو با ابزارهای هوش مصنوعی!

سایت هوش مصنوعی رایگان Veed.io

در Veed.io امکان تولید ویدیو با متن، فونت، موسیقی و رنگ دلخواه خود را خواهید داشت. استفاده از این ابزار هوش مصنوعی نیز بسیار آسان است. تنها با یک کلیک می‌توانید ویدئو دلخواه خود را ساخته یا ادیت کنید.

Veed.io رایگان و بدون هزینه‌ است. هر فرد با هر سطح دانشی اعم از مبتدی، متوسط و حرفه‌ای امکان استفاده از آن را دارد.

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی WiseCut

با سایت هوش مصنوعی Wisecut فیلم‌ها را به‌صورت خودکار ادیت کنید و ویدیوهای بلند را به کلیپ‌های کوتاه و تاثیرگذار تبدیل کنید.

این ابزار همچنین شامل برش خودکار بخش‌های ویدئو، دارای زیرنویس‌ و ترجمه‌های خودکار و موسیقی پس‌زمینه هوشمند است. علاوه‌بر این wisecut  از هوش مصنوعی برای متعادل کردن صدای شما استفاده می‌کند و برای ویدئوهای یوتیوب، آموزش، دوره‌های آنلاین، مصاحبه‌ها، توصیفات، پادکست‌ها، وبلاگ‌ها، بررسی محصولات، ضبط جلسات کاری و ارائه‌ها مناسب است. این ابزار از شش زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و آلمانی پشتیبانی می‌کند.

WiseCut برای ادیت ویدیوهای۳۰ دقیقه‌ای در ماه با واترمارک رایگان است؛ پلن‌های پولی آن از ۱۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

Elai.io

ابزار Elai.io به شما امکان می‌دهد به سادگی و با چند کلیک، ویدئوهای آموزشی جذاب و حرفه‌ای از محتوای متنی خود بسازید. این ابزار به طور خاص برای تبدیل پست‌های وبلاگ و مقالات به ویدئوهای آموزنده طراحی شده است.

برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی Elai.io ابتدا آدرس URL پست یا متن خود را به‌صورت HTML در کتابخانه آن قرار دهید. سپس قالب ویدئو مورد نظر را از بین قالب‌های مختلف موجود انتخاب کنید و آواتار و زبان گوینده را تنظیم کنید. در آخر ویدئو را با کیفیت بالا دانلود کنید.

از مزایای Elai.io کیفیت بالا، تنوع قالب‌ها، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و آواتارهای هوش مصنوعی است.

این ابزار به شما امکان می‌دهد به سادگی و با چند کلیک، ویدئوهای آموزشی جذاب و حرفه‌ای از محتوای متنی خود بسازید. این ابزار به طور خاص برای تبدیل پست‌های وبلاگ و مقالات به ویدئوهای آموزنده طراحی شده است.

برنامه هوش مصنوعی ساخت ویدیو Premiere Pro

نسخه آنلاین این برنامه محبوب ویرایش، از هوش مصنوعی برای ارتقای تجربه خود استفاده می‌کند. Premiere Pro با ارائه ابزارهایی مبتنی بر هوش مصنوعی، برای شما افکت‌های جذاب و ترانزیشن‌های پویای را به ارمغان می‌آورد. در این برنامه می‌توانید به طور خودکار چهره‌ها را در ویدیو خود تشخیص دهید و آن‌ها را ویرایش کنید. همچنین به طور خودکار صداها را در ویدیو تشخیص و آن‌ها را رونویسی کنید. از ابزارهای ویرایش ویدئو قدرتمند Premiere Pro نیز برای ارتقای کیفیت ویدئوهای استفاده می‌شود.

نرم‌افزار ادیت HitFilm Express

نرم‌افزار HitFilm Express ابزارها و ویژگی‌های زیادی رو در اختیار علاقه‌مندان به ادیت فیلم ارائه قرار می دهد. HitFilm Express یک نرم‌افزار رایگان است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فیلم‌هایی با جلوه‌های بصری تولید کنند.

 این نرم‌افزار با هر دو سیستم‌عامل‌ مک و ویندوز سازگار است. همچنین رابط کاربرپسندی دارد که کاربران می‌توانند به آسانی جلوه‌های سینمایی را به کمک هوش مصنوعی به ویدیوهای خود اضافه کنند.

سایر ابزارهای ویدیویی

در ادامه لیستی از سایر ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم:

  • Lumen5
  • Wave Video
  • FlexClip
  • HeyGen
  • Fliki

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی برای اندروید!

در ادامه به بررسی برنامه‌های ادیت ویدیو با هوش مصنوعی برای گوشی می‌پردازیم:

  • Filmora: بهترین نرم افزار ادیت ویدیو هوش مصنوعی است؛ استفاده از آن به شدت ساده و رابط کاربری بسیار جذابی دارد. این نرم افزار قابلیت‌های یک ویرایش حرفه‌ای را دارد.
  • Videoleap: این برنامه غنی از قابلیت‌های مختلف برای عاشقان ادیت ویدیو در هر سطح و مهارتی است. ابزارهای لایه‌سازی و Chroma Keying از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
  • LightCut: یک ادیتور ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی دارای کلکسیونی از الگوهای طراحی شده برای تدوینگرهای حرفه‌ای است. با این برنامه می‌توانید به آسانی بین نسبت‌های مختلف ابعاد صفحه جابه‌جا شوید.
  • Magisto: یکی دیگر از ویرایشگرهای قدرتمند هوش مصنوعی به شمار می‌رود. این برنامه دارای یک انجین هوش مصنوعی است، که مدیای شما را در زمان آپلود تجزیه و تحلیل می‌کند.
  • InShot: جزو بهترین ویرایشگرهای ویدیو محسوب می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار، شما می‌توانید ویدیوهای خود را کات زده، برش کرده یا حتی روند آن را معکوس کنید. همچنین امکان سرعت بخشیدن به ریتم ویدیو هم وجود دارد.
هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو از  قابلیت‌های جذاب این حوزه است

نکات انتخاب و استفاده از ابزارهای ساخت ویدیو

نکات مهم و قابل ‌توجه در انتخاب سایت و ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت و ساخت ویدیو به شکل زیر هستند:

  • سایت یا ابزارهایی با رابط کاربری ساده و راحت را انتخاب کنید تا در استفاده از آن، به مشکل نخورید.
  • ابزار موردنظر باید محتوای باکیفیت بالا و حرفه‌ای را به‌ عنوان نتیجه تحویل دهد.
  • ابزار مربوطه باید برای ساخت انواع ویدئوهای آموزشی، تبلیغاتی و هر نوع دیگری قابل ‌استفاده باشد.
  • بهتر است در هر سیستم رایانه‌ای و تلفن هوشمندی سازگار و قابل ‌استفاده باشد.
  • سایت یا ابزاری مورد نظر باید، پاسخگوی مناسبی برای نیازهای شما باشد.
  • برخی از سایت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی دارای کتابخانه کامل و غنی از هر نوع رسانه‌ای هستند که استفاده از آن‌ها، ویدئویی با نتیجه عالی می‌سازد.

اخبار جدیدترین فناوری‌ها

با گسترش روزافزون هوش مصنوعی، ابزارهایی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز روانه بازار می‌شوند. اگر به اخبار این حوزه علاقمند هستید و دوست دارید از جدیدترین ابزارها و فناوری‌های هوش مصنوعی مطلع شوید، به شما ایرانتک را پیشنهاد می‌کنم! ایرانتک رسانه‌ای فعال در زمینه‌ی هوش مصنوعی و فناوری‌های جدید است، که به بروزترین اخبار و مقالات این حوزه می‌پردازد.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید و ادیت فیلم، قابلیت‌های آن‌ها و نکات استفاده پرداختیم. امید است این مطلب برای شما مفید واقع شود. شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را با کارشناسان ما در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار روز: معرفی VideoFX در مراسم I/O 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *