بودجه Exactly.ai برای حمایت از هنرمندان

بودجه Exactly.ai برای حمایت از هنرمندان

هنرمندان زیادی نارضایتی از گسترش و پیشرفت هوش مصنوعی را اعلام می‌کنند. بسیاری از آثار هنری و وقتی که برای آن‌ها صرف می‌شود بی ارزش به حساب می‌آید. مدل‌های مولد تصویر می‌توانند در زمانی به مراتب سریع‌تر اثری هنری تولید کنند. سایت Exactly.ai برای جلوگیری از این موضوع تاسیس شد. حالا سایت Exactly.ai بودجه کلانی برای حمایت از هنرمندان جمع می‌کند.

سایت exactly.ai یک پلتفرم مولد هوش مصنوعی است که به یک هنرمند کمک می‌کند کارهای خود را خیلی سریع بازتولید کنند. این بازتولید سریع کمک می‌کند آثار هنری در مقیاس تجاری تولید شود و مالکیت قانونی هنر برای هنرمند حفظ شود. مالک این سایت اعلام کرد که 4 میلیون یورو سرمایه اولیه برای این کار را تضمین می‌کند.

سال 2022 کارآفرینی به نام تونیا سامسونوا این سایت را تاسیس کرد. از آن زمان به بعد تمام تمرکز این سایت روی بازگرداندن حقوق هنرمندان بوده است. سامسونوا می‌گوید از سال‌ها پیش صحبت‌های منفی درباره نقش هوش مصنوعی می‌شود. به نظر من این دو خواه ناخواه وجود دارد ولی برخلاف ادعای دیگران این دو مقابل هم نیستند بلکه در کنار یکدیگر و همراه هم هستند.

بودجه Exactly.ai برای حمایت از هنرمندان گواهی است بر اعتقاد تونیا سامسونوا و تیم او که می‌خواهند خلاقیت را حفظ کنند. این بودجه تضمین می‌کند که هنرمندان در عصر دیجیتال می‌توانند پیشرفت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *