تبلیغ جدید Toys R Us با سورا

تبلیغ جدید Toys R Us با سورا

شرکت اسباب بازی سازی Toys R Us تبلیغ جدید خود را با سورا ساخت. این تبلیغ کاملا با هوش مصنوعی ساخته شده و انسان در ساخت آن دخالت نداشته است.

گفته‌ها حاکی از این است که این اولین تبلیغی است که با مدل Sora از شرکت بزرگ و پیشروو Open AI ساختند. این ویدیو به ادعای سازندگانش اثبات می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند در صنعت فیلم و تبلیغات آینده دار باشد.

شرکت Toys R Us تبلیغ جدید خود با سورا را در جشنواره شیرهای کن 2024 فرانسه به نمایش گذاشت. استودیوی سرگرمی این شرکت با آژانس Native Foreign که به سورا دسترسی دارد همکاری کردند. این شرکت گفت که اعتقاد دارد اولین برندی هستند که فیلمی را برای تبلیغات و با این ابزار می‌سازند. با توجه به اینکه این ابزار برای عموم در دسترس نیست این گفته در نظر اهالی دنیای هوش مصنوعی آن‌قدرها نابه جا به حساب نمی‌آید.

این ویدیو داستان چارلز لازاروس، بنیانگذار جوان Toys R Us را روایت می‌کند. او می‌خواست با جفری زرافه که طلسم خوشبختی این برند است فروشگاه‌های اسباب بازی را متحول کند. جفری زرافه در خواب به دیدار چارلز می‌رود.

واکنش‌ها به این ویدیو در فضای مجاوزی بسیار متفاوت بود. برخی آن را جذاب خواندند و گفتند آینده صنعت فیلم روشن است. برخی دیگر نیز برای توصیف آن از واژه‌هایی مانند «دهشتناک» استفاده کردند.

شرکت اسباب بازی فروشی می‌گوید علاوه بر سورا از جلوه‌های ویژه بصری و یک موسیقی اصلی نیز استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *