دکمه‌ی هوش مصنوعی در تبلت‌های S10 سامسونگ!

فهرست مطالب

گلکسی تب s10 با قابلیت هوش مصنوعی

جدیدترین تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ ویژگی جالبی برای طرفداران هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. گلکسی تب S10 جدید به دکمه‌ای با نام Galaxy AI یا دکمه هوش مصنوعی مجهز شدند. کاربران با فشردن این دکمه، به دستیار صوتی گوگل جمنای یا دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی متصل می‌شوند!

این شرکت روز پنجشنبه از گلکسی تب S10 اولترا (Galaxy Tab S10 Ultra) جدید خود با صفحه نمایش 14.6 اینچی و گلکسی تب S10 پلاس (Galaxy Tab S10 Plus) رونمایی کرد. به گفته سامسونگ، این تبلت ها اولین تبلت‌هایی هستند که “مجهز به هوش مصنوعی”ساخته شده‌اند. قابلیت‌های هوش مصنوعی در این دستگاه علاوه‌بر دکمه‌ی هوش مصنوعی، شامل قدرت پردازش بیشتر، نرم افزار مدیریت دستگاه، بهبود دستخط و تبدیل صدا به متن است.

هر دو تبلت با قیمتی به ترتیب از 1200 دلار (1199 پوند) و 1000 دلار (999 پوند) عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها دارای قلم S Pen و صفحه نمایش ضد انعکاس AMOLED هستند.

فروشگاه‌های Sumsung.com و Best buy در ازای 800 دلار تبلت قبلی شما را با سری جدید تعویض می‌کنند! این دستگاه در رنگ‌های خاکستری، مهتابی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

تبلت‌های سری S10 همچنین به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی خانگی عمل می‌کنند! این دستگاه نمای بصری از خانه‌ی شما و همه دستگاه های متصل را ارائه می‌دهد؛ تا مدیریت دستگاه را در SmartThings را ساده‌تر کند.

بیشتر بخوانید: مدل Galaxy AI سامسونگ برای واتساپ!

قابلیت‌های هوش مصنوعی در گلکسی تب S10

قدرت پردازش بهبودیافته در این سری، ویژگی‌های هوش مصنوعی را سریع‌تر پاسخ می‌دهد.

تبلت‌های سری S10 همچنین به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی خانگی عمل می‌کنند! این دستگاه نمای بصری از خانه‌ی شما و همه دستگاه های متصل را ارائه می‌دهد؛ تا مدیریت دستگاه را در SmartThings را ساده‌تر کند.

ام سی لی (MC Lee)، معاون و رئیس تیم تجاری Galaxy Ecosystems، در رویداد Samsung Electronics گفت:« ما مفتخریم که اکوسیستم یکپارچه دستگاه‌های خود را گسترش دهیم. این سیستم قابلیت‌هایی را به ارمغان می‌آورد که فقط از یک تبلت هوش مصنوعی بر می‌آید! »

دوربین اولترا واید در تبلت‌های S10

علاوه‌بر قابلیت‌های هوش مصنوعی در این دستگاه‌ها، هر دو تبلت دارای Wi-Fi 7، دوربین‌های 13 به علاوه 8 مگاپیکسل اولتراواید و دوربین‌های جلوی 12 مگاپیکسلی اولتراواید هستند.

مدل اولترا این تبلت‌ها علاوه بر دوربین اولتراواید یا فوق عریض دارای یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی نیز می باشد. هر دو تبلت نیز از اسلات‌های microSD برای ذخیره سازی از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت و 256 گیگابایت تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

تبلت‌های سری اولترا نیز دارای باتری 11200 میلی آمپر ساعت و S10 Plus دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی است؛ که هر دو با شارژرهای 45 وات شارژ می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *