ربات چت هوش مصنوعی از شرکت ها انتقاد می کند و آنها را به چالش می کشد

فهرست مطالب

ربات چت هوش مصنوعی

اشلی بوچمپ پیانیست و رهبر ارکستر لندن در توئیتر (برنامه X) تصویری از چت خود با ربات هوش مصنوعی منتشر کرد. در این مکالمه پس از به نتیجه نرسیدن او از ربات خواست تا جک بگوید و نظر خود را در رابطه با شرکت هایی مانند DPD بیان کند. این ربات چت هوش مصنوعی در ابتدا جکی تعریف کرد. سپس شروع کرد به فحاشی درباره سرویس تحویل بین المللی DPD و همچنین درباره بی فایده بودن آن شعر گفت.

ربات چت هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در تمام زمینه های زندگی از هنر تا آموزش و تجارت به خصوص با معرفی ربات چت ChatGPT در دسترس عموم نفوذ قرار دارد. شرکت‌ ها برای ساده‌ تر کردن کار خود به هوش مصنوعی روی آوردند. در میان بحث‌ های جاری درباره اینکه ربات‌ ها چقدر در جایگزینی انسان‌ ها موثر هستند یا اینکه آیا هوش مصنوعی در نهایت از ما پیشی خواهد گرفت باید به معایب استفاده از ربات ها مانند این مسائل توجه شود.

سخنگوی DPD درباره این مسئله بیان کرد که تبادل از طرف یک ربات چت خدمات مشتری انجام شده است. علاوه بر خدمات به مشتریان انسانی، ما چندین سال است که یک عنصر هوش مصنوعی را در چت با موفقیت اجرا کردیم. با این وجود هوش مصنوعی ما دچار ایرادی شد و فعلا برای تعمیر و به روزرسانی غیر فعال است. در نتیجه برای استفاده از این ابزار به طور دقیق تاجایی که متخصصان آن را تایید نکنند، باید دست نگه داشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *