رونمایی از نسخه هوش مصنوعی مرلین مونرو در SXSW

فهرست مطالب

رونمایی از نسخه هوش مصنوعی مرلین مونرو در SXSW

نسخه هوش مصنوعی مرلین مونرو در SXSW رونمایی شد. مرلین مونرو دیجیتال توسط یکی از تولید کنندگان مدل های هوش مصنوعی ساخته شد. این مدل صدا و احساسات او را در زمان حال بازسازی می کند. Soul Machines، شرکتی که به ساخت نسخه دیجیتالی از افراد مبتنی بر هوش مصنوعی قرار دارد، روز جمعه از مشارکت خود با گروه برندهای معتبر برای ساخت Digital Marilyn رونمایی کرد.

مرلین مونرو دیجیتالی چه توانایی هایی دارد؟

Digital Marilyn با استفاده از پردازش پیشرفته زبان طبیعی، یادگیری عمیق و GPT 3.5 با طرفداران خود در زمان حال تعامل دارد. با صدا و احساسات مرلین پاسخ می‌دهد، حکایت‌هایی از این ستاره را به اشتراک می‌گذارد و حتی احوالپرسی می‌کند.

رونمایی از نسخه هوش مصنوعی مرلین مونرو در SXSW

گرگ کراس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Soul Machines در بیانیه ای گفت: این همکاری نمونه ای از قدرت تحول آفرین هوش مصنوعی در ایجاد ارتباط بین برندها و مصرف کنندگان است. دیجیتال مرلین هوش مصنوعی بیولوژیکی ما را به نمایش می گذارد و شخصیتی نمادین را از طریق گفتگوهای جذاب و هوش هیجانی زنده می کند. این کار چیزی فراتر از نوستالژی است و نگاهی اجمالی به آینده تعاملات همه جانبه است.

دانا کارپنتر، معاون اجرایی بخش سرگرمی گفت: مرلین مونرو نمادی جاودانه است که با استعداد، جذابیت و میراث ماندگار خود الهام بخش نسل‌ها است. ما از شراکت با Soul Machines هیجان زده هستیم که فناوری پیشرفته آن بهترین بازی برای زنده کردن مرلین در عصر هوش مصنوعی است. در حالی که مرلین مونرو هرگز نمی تواند جایگزین یا تکرار شود، دیجیتال مرلین فرصت های هیجان انگیزی را برای نسل های متعدد طرفداران می گشاید. در نتیجه افراد می توانند با او به روشی کاملاً جدید ارتباط برقرار کنند. همچنین پیوند عمیق تر و قدردانی از روح پایدار او و اثری که او در جهان به جا گذاشت را تقویت کند.

هوش مصنوعی و نقش آن در صنعت سرگرمی در جریان اعتصاب بازیگران و نویسندگان دوگانه در سال گذشته به یک موضوع داغ تبدیل شد. اگرچه اتحادیه‌ها قراردادهایی را به‌منظور محافظت از اعضای خود در برابر این فناوری مذاکره کردند، اما Sora از OpenAI اخیراً ترس‌ های جدیدی را برانگیخت. در گسترش این نوع فناوری های دیجیتالی باید برای محافظت از کاربران نوعی مقررات وجود داشته باشد. در غیر این صورت خطرات شدیدی همه ی انسان ها را در آینده ای نزدیک درگیر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *