رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی اینتل برای بازی‌های المپیک پاریس 2024

فهرست مطالب

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی اینتل برای بازی‌های المپیک پاریس 2024

هفته گذشته کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس 2024 اعلام کرد که از فناوری هوش مصنوعی در این سری مسابقات استفاده می‌کنند. طبق اخبار شرکت اینتل قرار است بخش هوش مصنوعی این مسابقات را به عهده بگیرد.

پلتفرم هوش مصنوعی اینتل از شتاب‌دهنده‌های Intel Xeon برای نرم‌افزار و برنامه‌های لازمه استفاده می‌کند. در طول مسابقات برنامه‌هایی برای ورزشکاران و مربی‌ها وجود دارد که تمام جوانب را سنجیده و اطلاعاتی به آن‌ها می‌دهد. این اطلاعات شامل پیش‌بینی‌های برد، احتمالات موفقیت و راهکارهای پیشنهادی برای بهتر ظاهر شدن و نحوه تمرین دادن به ورزشکاران است.

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی اینتل که از intel xeon قدرت می‌گیرد در بازی‌های المپیک پاریس 2024

به علاوه، این چیپ‌ها روی لوازم فیلمبرداری پیاده می‌شود تا تصاویری با کیفیت 8K به مخاطب عرضه کند. این تصاویر در کسری از ثانیه روی دستگاه‌های مختلف می‌آید تا بینندگان تجربه خوبی به دست بیاورند.

پلتفرم هوش مصنوعی اینتل برای کم‌بینایان هم برنامه‌ای دارد. پردازنده اینتل می‌تواند بخش تصاویر سه بعدی و صوتی ایجاد کند که این افراد هم بتوانند از بازی لذت ببرند.

این مجموعه برای موزه المپیک هم تعدادی پیشنهاد ارائه کرده که بتوانند در سطحی دیجیتالی و تعامل مجازی هم وارد عمل شوند. با چنین برنامه‌ای این موزه می‌تواند با کیفیت بیشتری بخش‌های مختلف را به نمایش بگذارد.

اینتل کماکان در نظر دارد بخش‌های دیگری را هم توسعه دهد و تا با آمادگی بیشتری در بازی‌ها بیاید. همزمان با شروع بازی‌های المپیک تمام این ادعاها و برنامه‌ها اجرایی می‌شوند و ورزشکاران و مربیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *