ساخت تصاویر رایگان با imagefx

ساخت تصاویر رایگان با imagefx

یکی از مولد های جدید هوش مصنوعی imagefx است. امروزه ساخت تصاویر رایگان با imagefx با کیفیت بالا و به راحتی قابل انجام است. برای دسترسی به این ابزار باید مراحل زیر را طی کنید. ابتدا باید Google Labs بازدید کرده و ImageFX را انتخاب یا مستقیماً از صفحه ImageFX بازدید کنید. سپس وارد اکانت گوگل شخصی خود می شوید و می توانید کار را شروع کنید. برای خلق تصاویر مورد نیاز خود کافی است آن را به صورت نوشتاری بیان کنید تا ابزار آن را طراحی کند.

ساخت تصاویر رایگان با imagefx

دلایل مهم برای ثبت نام در Google Labs و نحوه انجام آن

تمام کاری که تراشه‌های رسا در این برنامه انجام می دهند این است که بخش‌ هایی از درخواست های شما را برجسته کرده و فهرست‌ های کشویی اضافه می‌ کنند. در نتیجه می‌ توانید از بین آن‌ ها تصویر تولید شده خود را انتخاب و کمی تغییر دهید. هنگامی که روی منوی کشویی کلیک و گزینه جدیدی را انتخاب می کنید، تصویر جدید با آن ترفند ایجاد می شود.

تولید کننده تصویر هوش مصنوعی می‌ تواند به بهترین وجه نیازهای خاص شما را برآورده کند. به عنوان مثال، اگر قصد دارید از یک تولید کننده تصویر برای کسب و کار خود استفاده کنید، منطقی است که گزینه هایی را بررسی کنید که عکس های ایمن را با مجوز مناسب تولید می کنند، مانند هوش مصنوعی Generative توسط Getty Images. نکته مهم برای استفاده این است که شما باید عواقب قانونی (مانند حق کپی برداری) استفاده از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را قبل از اجرای آنها در کار خود در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *