سگ رباتی پلیس هلند مجهز به هوش مصنوعی است

فهرست مطالب

سگ رباتی پلیس هلند مجهز به هوش مصنوعی است

پلیس هلند سگ رباتی مجهز به هوش مصنوعی دارد. این سگ رباتی می‌تواند آزمایشگاه‌های مواد مخدر را بازرسی و آزمایش کند. این سگ رباتی که از راه دور کنترل می‌شد قرار است خودمختار شود.

پلیس هلند قصد دارد این ربات را مستقل کند تا افسران پلیس در معرض مواد شیمیایی خطرناک و انفجارها نباشند. هلند اعلام کرد اگر آزمایش‌های مختلفی که برای این سگ رباتی در نظر گرفتند به خوبی انجام شود آنن را در عملیات‌های واقعی مستقر خواهند کرد.

سگ رباتی پلیس هلند مجهز به هوش مصنوعی است

پلیس هلند بیش از دو دهه است که از ردیابی اشیا و ربات‌ها در تحقیقات خود استفاده می‌کند. آن‌ها به اندازه‌ای رشد کردند که بتوانند کارهای عملی گسترده‌تر انجام دهند. پلیس می‌گوید زمانی که ما سراغ آزمایشگاه مواد مخدر می‌رویم ممکن است آن مکان منفجر شود. افراد عادی به دلیل لباس‌ها محافظ و … نمیتوانند با سرعت کافی فرار کنند.

یک ربات می‌تواند از این سبک عملیات‌ها سربلند بیرون بیاید. در حال حاضر پلیس هلند به این موضوع فکر می‌کند که چگونهسگ رباتی را با هوش مصنوعی را خودمختار کند تا افسران پلیس بتوانند به کارهای دیگر برسند.

در خصوص نگرانی‌ها پلیس می‌گویئد یک ربات همیشه در کنترل انسان خواهد ماند. نگرانی در این مورد بی مورد هستند. تنها موضوع نگران کننده‌ میزان وابستگی انسان به هوش مصنوعی و ربات‌ها برای انجام وظایف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *