سیدنی سوینی به قابلیت جدید سامسونگ واکنش داد

فهرست مطالب

سیدنی سوینی به قابلیت جدید سامسونگ واکنش داد

سیدنی سوینی به قابلیت جدید سامسونگ واکنش داد. به نظر می‌رسد او از اینکه هوش مصنوعی تصویری از او را ساخت خوشش نیامده‌ است. طرفداران معتقدند این اتفاق ناخوشایند است.

دیروز سامسونگ رویداد Samsung Unpacked 2024 را برگزار کرد. در این رویداد سیدنی سوینی نیز حضور داشت. در رویداد مذکور سامسونگ دو مدل جدید تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. سامسونگ گلگسی زد فیلیپ 6 و سامسونگ گلگسی زد فولد 6 در این رویداد معرفی شدند.

در این رویداد دو قابلیت جدید ساخت تصویر با هوش مصنوعی معرفی شد که در آن تصویری از سیدنی سوینی را ساختند. در تصاویر زیر تصویر سیدنی سوینی به هوش مصنوعی داده‌ شد. این تصویر با قابلیت Sketch to Image Galaxy AI کارتونی شد.

واکنش سیدنی سوینی به قابلیت سامسونگ خوشایند نبود. با اینکه به نظر می‌رسد او برای شرکت در این رویداد مبلغ هنگفتی دریافت کرد اما نسبت به این موضوع واکنش خوبی نداد. پس از مراسم سیدنی سوینی در فضای مجازی اعلام کرد این تصویر را دوست دارد و جالب است.

کاربران و طرفداران او می‌گویند که عکس شبیه به او نیست و سیدنی سوینی تحت تاثیر آن قرار نگرفته‌ است. برعکس به نظر می‌رسد از یان موضوع ناامید شده‌ است. کاربری در اینستاگرام نوشت که از یک تصویر دیگر برای ساخت تصویر این بازیکر استفاده کرده‌ و نتیجه از آن بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *