شایعه همکاری متا با اپل در iOS 18

فهرست مطالب

به گزارش وال استریت ژورنال به نظر می‌رسد شرکت متا در حال مذاکرات با اپل است. این شایعه می‌گوید شرکت اپل قصد دارد با شرکت متا قراردادی امضا کند تا با یکدیگر همکاری خود را شروع کنند.

صحبت اصلی شرکت اپل درباره ادغام مدل Meta ai در مدل هوش مصنوعی خود است. شرکت متا مدتی پیش مدل خود را در شبکه‌های اجتماعی خود اضافه کرد و واکنش‌های مثبتی دریافت کرد. به‌نظر می‌رسد شرکت اپل نیز چنین قصدی دارد.

شایعه همکاری متا با اپل در iOS 18

معامله اپل با شرکت‌های مختلف هوش مصنوعی به آن‌ها کمک می‌کند جامعه مشتریان گسترده‌تری پیدا کنند. محصولات پیشنهادی این شرکت نیز بیشتر و متنوع‌تر می‌شود. سود نهایی و قطعی شرکت اپل نیز با این همکاری‌ها بیش از پیش می‌شود.

گفتنی است که اگر شرکت‌های مختلف هوش مصنوعی با Apple قرارداد ببندند، می‌توانند سود کلانی به دست بیاورند. یکی از موارد سودآور فروش حق اشتراک مدل‌هایی مثل GPT، Claude و … است. شرکت‌ها می‌توانند اشتراک پریمیوم خود را از طریق Apple Intelligence بفروشند.

استارتاپ آلفابت نیز درحال مذاکره با شرکت اپل است تا مدل خود را به Apple Intelligence اضافه کند. همکاری با شرکت Open AI و GPT4o نیز قطعی شد. همکاری با گوگل هنوز در هاله‌ای از ابهام است. صحبت‌ها با شرکت مادر فیسبوک هنوز به نتیجه نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *