شایعه ی تولید آیفون های جدید با امکانات هوش مصنوعی

شایعه ی تولید آیفون های جدید با امکانات هوش مصنوعی

شایعه شده است که آیفون 16 شامل ویژگی‌ های جدید هوش مصنوعی برای سیری و موارد دیگر است. بر اساس گزارشی که در هفته جاری از سوی مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شد، iOS 18 و iPadOS 18 شامل ویژگی‌ های جدید هوش مصنوعی خواهند بود. این گزارش ادعا می‌ کند که اپل در حال آموزش Siri و ابزار جستجوی Spotlight داخلی آیفون بر روی مدل‌ ها، با هدف بهبود توانایی هر ویژگی برای پاسخگویی دقیق به سوالات پیچیده‌ تر است.

شایعه ی تولید آیفون های جدید با امکانات هوش مصنوعی

ویژگی های منحصر به فرد آیفون 16 با هوش مصنوعی

اپل ویژگی‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کرد. به عنوان مثال این ویژگی ها به کاربران امکان می‌ دهد به طور خودکار لیست‌ پخش در Apple Music و اسلایدهای ارائه را در برنامه Keynote تولید کنند. سایر برنامه‌ هایی که شایعه شد در iOS 18 با هوش مصنوعی یکپارچه سازی می شوند، عبارتند از Health، Messages، Numbers، Pages Shortcuts و…

مدیر عامل اپل گفت که این شرکت در حال کار بر روی هوش مصنوعی مولد است. انتظار می رود اپل iOS 18 را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC خود در ماه ژوئن معرفی کند. سازندگان این سری از گوشی ها ادعا می کنند که ویژگی های هوش مصنوعی در این موبایل ها منحصر به فرد است.

گورمن گفت، فراتر از iOS 18 و iPadOS 18، اپل در حال برنامه‌ ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی‌ های جدید هوش مصنوعی به macOS 15 و ابزار توسعه برنامه Xcode است. در این میان برخی بر این باورند که اپل به راحتی ابزارهای هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. یعنی باید برای استفاده از این امکانات پول پرداخت شود. حال باید دید شایعه ی تولید آیفون های جدید با امکانات هوش مصنوعی به حقیقت می رسد یا تنها برای فروش بیشتر گوشی هاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *