ضبط صوت Plaud NotePin پیشنهاد نمی‌شود!

فهرست مطالب

ضبط صوت plaud notepin کاربردی یا به درد نخور

ضبط صوت Plaud NotePin، دستگاه صوتی اختصاصی برای همراهی در جلسات، رونویسی و ضبط صدا است. اما این ضبط صوت (مبتنی بر هوش مصنوعی) بیشتر شبیه یک ویژگی است تا یک ابزار!

این گجت (NotePin) یک ضبط صوت به شکل قرص است که 169 دلار قیمت دارد. این ضبط صوت می‌تواند تواند اطلاعات مهم را از صدای شما رونویسی و خلاصه کند! سیستم‌های هوش مصنوعی این گجت، کار خود را به‌درستی انجام می‌دهند! فناوری فوق‌العاده‌ی این سیستم‌ها در همه‌ی ابعاد این ضبط صوت، دیده می‌شود؛ از میکروفون‌های کوچک گرفته تا تبدیل گفتار به متن و خلاصه‌سازی با زبان‌های پردازش طبیعی!

ضبط صدا با هوش مصنوعی بسیار کاربردی و مفید است. شما می‌توانید این ابزار را با قیمتی کاملا مناسب و با قابلیت‌هایی نظیر iOS 18 یاmacOS  سکویا و نوشته‌های خلاصه شده، دریافت کنید. اما ایا واقع به آن نیاز دارید؟

 ضبط صوت گوگل در گوشی‌های پیکسل و ساعت‌های آن دقیقا همین قابلیت را دارد! بسیاری از گوشی‌ها نیز ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌کنند! حال آیا به این ابزار نیاز دارید؟

استدلال Plaud برای این گجت دقیقا مانند سایر گجت‌های هوش مصنوعی است: «سهولت استفاده‌ی همه چیز»

لوازم جانبی این گجت، هسته اصلی جذابیت آن است. یک بند برای دور گردن، یک مچ بند برای روی بازوی و یک گیره برای استفاده‌های دیگر.

استدلال Plaud برای این گجت دقیقا مانند سایر گجت‌های هوش مصنوعی است: «سهولت استفاده‌ی همه چیز» لوازم جانبی این گجت، هسته اصلی جذابیت آن است. یک بند برای دور گردن، یک مچ بند برای روی بازوی و یک گیره برای استفاده‌های دیگر.

بیشتر بخوانید: فناوری تشخیص صدا چیست؟

تجربه‌ی استفاده از plaud

دیوید پیرس خبرنگار the Verge از تجربه‌ی خود می‌گوید:

«زمانی که ضبط صورت را آزمایش می‌کردم، بیشتر آن را دور گردنم می‌بستم، و از آن برای یادداشت‌کردن یادآوری‌ها در حین رانندگی، ثبت ایده‌ها در هنگام راه رفتن و خلاصه کردن تماس‌ها و مکالمات استفاده می‌کردم. استفاده از این گجت بسیار آسان است. تنها با لمس کردن قسمت پایین آن شروع به ضبط می‌کند.»

«یک بار، زمانی که از یک پادکست لذت می بردم، فقط کل مطلب را روی بلندگو پخش کردم تا ضبط صوت NotePin آن را رونویسی و خلاصه کند. به ‌نظر من دسترسی به این ضبط صوت از گوشی بسیار راحت‌تر است. فقط کافی است مچ دستم را برای چند دقیقه جلوی دهانم نگه دارم.»

دیوید در تست این دستگاه، حدود 4 ساعت ضبط را در 10 روز انجام داد؛ و باتری آن به درجه‌ی Low یا کم‌ترین حالت رسید.

به‌راستی مشکل این ضبط صوت چیست؟

مشکل اصلی این وسیله، این است که به اندازه‌ی کافی مفید نیست! پس از چند بار ضبط با این دستگاه، باید آن‌ها را به برنامه Plaud وارد ‌کنید؛ سپس باید متن هر فایل را به صورت دستی از برنامه بگیرید. تهیه‌ی این متن چند دقیقه‌ای طول می‌کشد و بالاخره به رونویسی خود می‌رسید. در حالی که همه‌ی این کار را با تلفن همراه هم انجام می‌دادیم!

ضبط کننده‌های هوش مصنوعی ابزاری کوچک با ایده‌ای عالی هستند اما ابزار جدیدی نیستند! البته با گذشت زمان، ممکن است امکانات این گجت بیشتر شود. این دستگاه می‌تواند با قابلیت‌هایی مانند تعامل با تلفن‌های همراه یا دستیارهای صوتی شما کاربردی‌تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *