عجیب ترین تبلیغات هوش مصنوعی Super Bowl

فهرست مطالب

عجیب ترین تبلیغات هوش مصنوعی Super Bowl

هوش مصنوعی سابقه تبلیغ در سوپر بال فوتبال در چند سال اخیر را دارد. در سال 2024، جدید ترین و داغ ترین تبلیغات با هوش مصنوعی برای Super Bowl در حال تولید و انتشار است.

عجیب ترین تبلیغات هوش مصنوعی Super Bowl

یکی از آگهی های تبلیغاتی در سوپر بال درباره جنبه‌های مولد هوش مصنوعی است. در این تبلیغ تلفن Pixel 8 نشان می‌ دهد که از فناوری بینایی ماشین و صدای رایانه برای کمک به افراد نابینا یا کم‌ بینا استفاده می‌کند تا با وسط قاب عکس بگیرند. این آگهی بازرگانی داستان شخصی به نام خاویر را روایت می کند. او می گوید: برای بسیاری از افراد نابینا یا کم بینا، همیشه راه آسانی برای ثبت زندگی روزمره وجود ندارد. ما یک نمای اول شخص تار شبیه سازی شده از خاویر را می بینیم که گوشی هوشمندی را در دست دارد. همچنین صدایی را می شنویم که با کامپیوتر آنچه را که مدل هوش مصنوعی می بیند توصیف و فرد را هدایت می کند تا روی صورت متمرکز شود و عکس های مختلف بگیرد.

با توجه به بحث‌ هایی که در حال حاضر هوش مصنوعی مولد ایجاد می‌کند، دید کاربر به فناوری هوش مصنوعی مثبت است. البته از آنجایی که تاثیر فناوری هوش مصنوعی مولد و تقلیدی در سال‌ های آینده گسترش می‌ یابد، احتمالاً شاهد نگرانی و اضطراب در مورد واقعی و جعلی بودن اخبار خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *