عکاسان برنده رقابت با هوش مصنوعی هستند

عکاسان برنده رقابت با هوش مصنوعی هستند

از زمانی که هوش مصنوعی مولد عرضه شد نبرد بزرگی بین انسان علیه ماشین شروع شد. پس از برگزاری مسابقه عکاسی بین ماشین و انسان، عکاسان برنده این رقابت بی‌رحمانه با هوش مصنوعی شدند.

عکاسان برنده رقابت با هوش مصنوعی هستند
عکس فلامینگو از عکاس مایلز استری

خشم هنرمندان و عکاسان روزانه از ماشین‌ها بیشتر می‌شود. مایلز استرس عکس خود را با عنوان Flamingone برای مسابقه مذکور فرستاد. او این عکس را هم رده با عکس‌های هوش مصنوعی دانست. این عکس واکنش‌های خوبی به همراه داشت و جوایز عکاسی را از آن خود کرد.

مایلز استری می‌گوید پس از اینکه عکس‌هایی که هوش مصنوعی مولد تولید کردند در مسابقات عکاسی مختلف برنده شدند من انگیزه بزرگی برای شکست آن پیدا کردم. من به این نتیجه رسیدم که می‌توانم عکسی که خودم گرفتم را برای بخش عکس‌های هوش مصنوعی ارسال کنم و برنده شوم.

مایلز گفت:

من عمدا عکسی انتخاب کردم که سورئال باشد تا داوران و شرکت کنندگان فریب بخورند. این عکس آنقدر سورئال است که راحت می‌شود برچسب هوش مصنوعی به آن الصاق کرد.

از آن‌جایی که مایلز این عکس را برای بخش هوش مصنوعی فرستاد از کسب جایزه محروم شد. این عکاس می‌گوید هوش مصنوعی به راحتی می‌تواند شما را فریب دهد. تا الان دلیلی برای زیر سوال بردن تصاویر، صوت و ویدیوها نداشتیم. اما با پیشرفت هوش مصنوعی این اتفاق بیش از پیش شد.

عکاسان برنده رقابت با هوش مصنوعی هستند
تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی

برگزارکنندگان این مسابقه گفتند پیامی که این عکاس رساند قدرتمند و تاثیر گذار است. اما از آنجایی که او با تقلب حضور پیدا کرد نمی‌توان جایزه‌ای واقعی به او داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *