فیلم The Last Screenwriter از سینمای لندن حذف شد

فیلم The Last Screenwriter از سینمای لندن حذف شد

پیتر لوئیس یک فیلم‌ساز سوئیسی تبار است که امسال یک فیلم به نام The Last Screenwriter را روانه بازار کرد. اواخر ژوئن قرار بود این فیلم در سینماهای لندن اکران شود. لندن این فیلم را از لیست خود خارج کرد.

این فیلم، یکی از فیلم‌هایی است که در دنیای هوش مصنوعی می‌تواند خیره کننده باشد. کارگردان این فیلم، فیلمنامه‌اش را با هوش مصنوعی نوشت و هیچ انسانی در آن دخیل نبوده است. پیش از این فیلم، مسابقاتی برای فیلم‌سازان برگزار می‌شد تا با هوش مصنوعی فیلم بسازند.

بعد از اینکه خبر ساخت و پخش این فیلم آمد کاربران در فضای مجازی واکنش‌های منفی زیادی داشتند. سینمای شاهزاده چارلز نیز پس از این واکنش‌ها تصمیم گرفت این فیلم را پخش نکند.

پیتر لوئیس می‌گوید این ماجرا مایه سرافکندگی انگلستانی‌ها است. فکر نمی‌کنم نیازی باشد به این نظرات توجه کنید. بااین حال من به نظر شما احترام می‌گذارم.

توضیحی درباره فیلم The Last Screenwriter

فیلم داستان یک فیلمنامه نویس به نام جک را روایت می‌کند. جک متوجه می‌شود هوش مصنوعی فیلمنامه‌هایی به مراتب بهتر از او می‌نویسند. داستان فیلم نیز همینگونه ادامه پیدا می‌کند و هوش مصنوعی تبدیل به دستیارجک می‌شود.

لوئیس می‌گوید فیلم من با بازیگران واقعی در دنیای واقعی فیلمبردار شد. اغلب مخاطب‌ها نمی‌فهمند فیلمنامه را انسان ننوشته است. وی هدفش را اینگونه شرح می‌دهد: من می‌خواهم مردم درباره چگونگی تغییر صنعت فیلم با هوش مصنوعی بحث کنند.

پیتر لوئیسی پس از این اقدام سینمای شاهزاده چارلز تصمیم گرفت این فیلم را فقط برای مهمانان و خدمه در یک سینمای دیگر در لندن به نمایش بگذارد. پس از آن نیز آن را به رایگان در سطح اینترنت پخش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *