مدل اقتصادی GPT4o Mini عرضه شد

مدل اقتصادی GPT4o Mini عرضه شد

شرکت Open AI قصد دارد تعداد بیشتری کاربر جذب کند. همین دلیلی است بر عرضه مدل جدید و اقتصادی GPT4o Mini که روز گذشته عرضه شد. این مدل به ازای هر یک میلیون توکن تنها 15 سنت قیمت دارد که نسبت به مدل‌های مشابه خود و دیگر مدل‌های چت جی‌پی‌تی ارزان‌تر به حساب می‌آید.

شرکت Open AI در دو هفته گذشته مدل جی‌پی‌تی 4 را رایگان کرد تا کاربران بیشتری را به سوی خود بکشاند. روز گذشته آن‌ها اعلام کردند هدفشان فراتر رفته‌ است و می‌خواهد افراد و سازمان‌های بیشتری از محصولاتشان استفاده کنند. بنابراین آن‌ها مدلی عرضه کردند که 60 برابر مدل کوچک پیشینشان GPT 3.5 Turbo ارزان‌تر است.

مدل اقتصادی GPT4o Mini عرضه شد

این مدل در بنچمارک‌ها و بررسی‌ها شرکت خود را سرافزار کرد. وظایف مختلف و متنوع با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند. در حال حاضر این مدل می‌تواند 16 هزار توکن را در یک درخواست تحلیل کند. اطلاعات آن حداکثر مربوط به ماه اکتبر سال 2023 است که نسبت به مدل‌های دیگر در سطح خوبی قرار دارد.

در دو هفته آینده مدل سازمانی این نسخه عرضه می‌شود. کاربران می‌تواند آن را از طریق سایت یا نسخه وب اپلیکیشن این شرکت دریافت کنند. همچنین می‌توان از API آن برای توسعه برنامه‌ها و فایل‌های مختلف استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *