مدل ChatGPT Edu منتشر شد

فهرست مطالب

مدل ChatGPT Edu منتشر شد

مدل جدیدی از استارتاپ Open AI با نام ChatGPT Edu منتشر شد. این مدل اختصاصا برای مراکز آموزشی، اساتید و دانشجویان طراحی شد.

مدل ChatGPT Edu به جدیدترین مدل، GPT4o، متصل است. این به آن معنا است که می‌تواند عملکرد بهتری در کدنویسی، ریاضی، تجزیه تحلیل دیتا، درک و تفسیر متن و دسترسی به وب داشته باشد.

حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر ناامنی مدل‌ها و سواستفاده از اطلاعات در محیط آکادمی زده می‌شود. اکثر فضاهای آکادمیک نیز معتقدند نباید از مدل‌های هوش مصنوعی استفاده کرد.

شرکت Open AI پس از اینکه دانشگاه‌های مطرحی مانند پنسیلوانیا، دانشگاه آریزونا و … از مدل آن‌ها استفاده کردند این مدل را توسعه داد.

شرکت Open AI می‌گوید ما قول می‌دهیم هرگز از محتوای چت‌ها و اطلاعاتی که اساتید، دانش آموزان و دانشجویان به مدل ChatGPT Edu می‌دهند برای آموزش مدل‌های دیگر استفاده نخواهیم کرد.

این مدل علاوه بر دسترسی به GPT4o به کاربر امکان ساخت GPTs یا مدل‌های شخصی GPT را می‌دهد. کاربر پس از ساخت مدل اختصاصی خود می‌تواند آن را در فضای کاری دانشگاهی خود منتشر کند.

محدودیت ارسال پیام در این مدل نسبت به مدل‌های دیگر این مجموعه به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. توانایی درک متن و زبان نسبت به دیگر مدل‌ها را افزایش دادند و این مدل می‌تواند 50 زبان را پشتیبانی کند.

باید کاربران از این مدل استفاده کنند و نظراتشان را بگویند. اطلاعات زیادی از جزئیات عملکرد این مدل ارائه نشده است.

مدل ChatGPT Edu منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *