مدل Galaxy AI سامسونگ برای واتساپ

فهرست مطالب

مدل Galaxy AI سامسونگ برای واتساپ

سامسونگ مدل هوش مصنوعی خود را مجهز به ترجمه زنده و همزمان کرده‌ است. مدل Galaxy AI سامسونگ زین پس برای واتساپ نیز ترجمه زنده خود را انجام می‌دهد.

شرکت سامسونگ پیش از این اعلام کرد که بیشتر برنامه‌های شخص ثالث این ویژگی را دریافت خواهند کرد. این قابلیت به طور پیش فرض در برنامه پیام رسان ادغام شده‌ است. چنین ویژگی‌ای در تماس‌های تلفنی و ترجمه صوت‌های مختلف کاربرد ویژه‌‌ای دارد.

اکثر شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند سعی می‌کنند از هوش مصنوعی در نسل جدید تلفن‌هایشان استفاده کنند. اپل و سامسونگ هر کدام مدل هوش مصنوعی شخصی خودشان را ساختند.

سامسونگ برا یاینکه به رقبایش اجازه ندهد جایگاه او را از آن خود کنند تصمیم دارد مدل Galaxy AI را در واتساپ عرضه کند. این موضوع به شرکت سامسونگ این فرصت را می‌دهد تا اولین شرکتی باشد که مدل خود را رایگان در اختیار برنامه‌های شخص ثالث قرار می‌دهد.

اطلاعات زیادی درباره نحوه دسترسی به قابلیت ترجمه زنده در واتساپ در دسترس نیست. مشخص نیست آیا این قابلیت همانند پیام رسان عمل خواهد کرد یا نه.

سامسونگ ادعا کرد که هوش مصنوعی خود را در تلفن هوشمند سامسونگ گلگسی S24 اولترا عرضه می‌کند. انتظار می‌رود این قابلیت در واتساپ همزمان با عرضه این تلفن هوشمند اتفاق بیفتد.

مدل Galaxy AI سامسونگ برای واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *