نرم افزار Happie Horse دستیار صاحبان اسب‌ها

نرم افزار Happie Horse دستیار صاحبان اسب‌ها

استفاده از هوش مصنوعی برای طبیعت و حیوانات یکی از حوزه‌های کمتر توجه شده است. مدتی پیش برای ردیابی نهنگ‌ها از هوش منصوعی استفاده کردند، امروز نرم افزاری به نام Happie Horse برای بررسی وضعیت سلامتی اسب‌ها ارائه شده است.

دیوید هاردر یکی از اسب دوستانی است که موسسه Animalytics GmbH را تاسیس کرده است. پس از اینکه اسب مورد علاقه‌ش بارها آسیب دید و بیمار شد تصمیم گرفت نرم افزار Happie Horse را بسازد.

این نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی است تا به صاحبان اسب‌ها کمک کند وضعیت حال اسب مورد علاقه‌شان را بررسی کنند. کاربر تمام اطلاعات لازم درباره اسبشان را در این برنامه وارد می‌کنند. هوش مصنوعی با بررسی علائم اسب و اطلاعات قدیمی و جدید وضعیت سلامتی اسب را بررسی می‌کند. اگر اسب بیمار شود یا احتمال ابتلا به بیماری وجود داشته باشد اعلانی برای کاربر می‌فرستند.

کاربران با استفاده از این برنامه یک اسطبل شاد و راحت و آرام برای اسبشان تهیه می‌کنند. در تمام طول روز اطلاعاتی برای نگه داری از اسب‌ها برای کاربران ارسال می‌شود. صاحبان اسب می‌تواند سوال‌هایشان را بپرسند و پاسخ‌های مرتبط را دریافت کنند.

بیش از 300 برنامه تمرینی برای اسب‌ها در این نرم افزار وجود دارد. مواردی مثل غذای مناسب برای اسب، زمان غذا و … همگی از قابلیت‌های این نرم افزار به شمار می‌آید.

تا کنون 135 هزار نفر در این برنامه ثبت‌نام کردند. هاردر با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه قصد دارد دو برنامه هم برای نگهداری از سگ‌ها و گربه‌ها بسازد.

نرم افزار Happie Horse دستیار صاحبان اسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *