نسخه جدید One UI همراه دو ویژگی هوش مصنوعی

نسخه جدید One UI همراه دو ویژگی هوش مصنوعی

نسخه جدید One UI همراه دو ویژگی هوش مصنوعی عرضه شد. سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود گلگسی زد فیلپ 6 و زد فولد 6 را معرفی کرد. هر دو این تلفن‌های هوشمند جدید همراه با نسخه جدید One UI 6.1.1 عرضه می‌شوند که همراه هوش مصنوعی Galaxy AI است.

چندین ویژگی جدید Galaxy AI در نسخه جدید وان یو آی وجود دارد. اولین ویژگی Portrait Studio Galaxy AI است. با استفاده از این قابلیت می‌توان برای یک تصویر خاص سبک‌های مختلف پرتره را ایجاد کرد. کاربر می‌تواند از هوش مصنوعی درخواست کند تصویرش کارتونی شود. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به ساخت تصاویر آبرنگی، کارتوونی، سه بعدی اشاره کرد.

این ویژگی برای اجرا نیازمند اینترنت و ورود به حساب کاربری سامسونگ است. قالب‌های پیش فرض برای ذخیره نیز HEIF، JPG و PNG است. یکی از نکات استفاده از آن نیز این است که تصویری که به هوش مصنوعی می‌دهید پس زمینه شفاف نداشته باشد. تصاویر تولیدی یک واترمارک خواهند داشت. اندازه تصاویر نیز می‌تواند تا 12 مگاپیکسل برسد.

ویژگی بعدی Sketch to Image Galaxy AI است. کاربران می‌توانند تصاویرشان را کشیدن یک طرح دلخواه بازسازی کنند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد استفاده از قلم سامسونگ یا دست است. یک طرح ساده می‌کشند و سپس هوش مصنوعی آن را می‌سازد.

سامسونگ تصمیم دارد هر دو این ویژگی‌ها را برای تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر خود نیز عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *