نسخه GODMODE GPT منتشر شد

فهرست مطالب

نسخه GODMODE GPT منتشر شد

از اولین زمانی که Chat GPT منتشر شد هکرها و برنامه‌نویس‌ها در تلاشند تا نسخه جیلبریک یا هکی این مدل‌ها را ارائه کنند تا به قول ایلان ماسک این مدل به رایگان در اختیار کاربران باشد. با توجه به توضیحات در فضای مجازی این کار سخت است. هکری چند روز گذشته این کار را انجام داد و نسخه GODMODE GPT را منتشر کرد.

این هکر با نام Pliny the Prompter در پلتفرم X فعالیت دارد. او در پستی نوشت که از الان به بعد می‌توانید به نسخه واقعی ChatGPT دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان این مدل‌ها چیزی است که آن‌ها از ابتدا به ما قول دادند.

هکر مذکور نسخه GODMODE GPT را با زبانی به نام Leetspeak هکر کرد. به نظر می‌رسد تنها زبانی است که تا کنون توانسته است این کار را انجام دهد.

تصاویری که این هکر منتشر کرده نشان می‌دهد خود مدل‌های اصلی آنقدر وفادار به سیاست‌های امنیتی که ادعا می‌کنند نیستند. مثلا در یک مثال این هکر از مدل GPT پرسید که می‌تواند نحوه ساخت بمب را به او یاد دهد یا نه؟ این مدل آزادانه تمام مراحل را نوشت. یکی از ادعاهای این هکر این است که دیگر نباید نگران سیاست‌های عجیب Open AI بود.

نسخه GODMODE GPT منتشر شد

شرکت Open AI چند ساعت پس از ارائه این مدل اعلام کرد تمام مراحل قانونی شکایت و پیگیری را انجام می‌دهد تا این کاربر مجازات شود. باید دید نتیجه این موضوع به کجا می‌رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *