نیکلاس کیج می‌ترسد هوش مصنوعی بدنش را بدزدد

فهرست مطالب

نیکلاس کیج می ترسد هوش مصنوعی بدنش را بدزدد

نیکلاس کیج می‌ترسد هوش مصنوعی بدنش را بدزدد. این بازیگر پیش از این نارضایتی خود را از آهنگی که بیتلز با هوش مصنوعی ساخته‌ بودند اعلام کرد.

نیکلاس کیج اعتراف می‌کند در خصوص هوش مصنوعی تردید و نگرانی‌های زیادی دارد. در چند ماه اخیر بازیگرهای زیادی به هوش مصنوعی و قابلیت‌های جدید آن اعتراض کردند. برخی از آن‌ها می‌گویند اینکه هوش مصنوعی می‌تواند صدای افراد مرده را احیا کند ترسناک است.

کیج پس از اینکه برای اسکن بدنش رفت گفت اینکه اعضای مختلف بدنم به ماشین داده‌ می‌شود ترسناک است. او می‌گوید من دلم نمی‌خواهد رایانه و فناوری بدن من را تصاحب کند. اگر من بمیرم چه کارهای دیگری ممکن است با بدن من و صدای من انجام شود؟

نیکلاس کیج می ترسد هوش مصنوعی بدنش را بدزدد

او می‌گوید هنوز مقررات مشخصی درباره کلون‌های هوش مصنوعی وضع نکردند. با این وجود بسیاری از استارتاپ‌های هوش مصنوعی مشغول آموزش مدل‌هایشان با تصاویر و صدای بازیگران و هنرمندان هستند.

یک کارشناس حقوقی نیز در خصوص این موارد صحبت‌هایی کرد. این صحبت‌ها به باعث شد ترس نیکلاس کیج و بازیگرانی شبیه به او بیشتر از پیش شود.

نیکلاس کیج در طی این چند سال بر علیه هوش مصنوعی صحبت‌هایی کرده‌ است. او می‌گوید چرا بیتلز باید صدای جان لنون را با هوش مصنوعی بسازد؟ انتشار موسیقی جدیدی که با هوش مصنوعی ساخته‌ شده معنایی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *