هوش مصنوعی در یاهو میل دسکتاپ

فهرست مطالب

هوش مصنوعی در یاهو میل دسکتاپ

شرکت یاهو تصمیم دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی در یاهو میل دسکتاپ اضافه کند. ویژگی‌هایی مثل قابلیت خلاصه سازی و دسترسی سریع از جمله مواردی است که یاهو درباره آن‌ها خبر داد.

خلاصه سازی مختصر ایمیل‌ها توسط هوش مصنوعی است. این خلاصه‌ها همراه با فهرست‌های نقطه‌ای است که وظایف پیشنهادی و سایر اقدامات را برجسته می‌کند. این بخش زیر برگه صندوق ورودی قرار می‌گیرد و پیام‌های کاربر را برجسته می‌کند.

فارغ از این اتفاق‌ها کاربران از حالا به بعد می‌توانند با هوش مصنوعی اکانت یاهو خود را به دیگر حساب‌ها مایکروسافت و جیمیل و … متصل کنند. این ویژگی فعالیت‌های روزانه را ساده می‌کند و دیگر نیازی به تغییر اکانت نیست.

هوش مصنوعی در یاهو میل دسکتاپ

به جز خلاصه سازی، وجود هوش مصنوعی در یاهو میل دسکتاپ باعث دسترسی سریع به ایمیل‌ها نیز می‌شود. دکمه‌های اقدام سریع در بخش صندوق ورودی ظاهر می‌شوند. این هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت رویدادها را به تقویم اضافه کنند. یک پانل جدید دائمی برای ایمیل‌های ستاره‌دار وجود دارد که می‌توان وظایف مهم و موارد لازم را در دسترس داشت.

گوگل نیز جمنای را به ایمیل خود افزود اما فقط برای اکانت‌های Workspace و گوگل وان پرمیوم در دسترس است. یاهو می‌خواهد این بخش را رایگان ارائه کند. این مورد هم مانند ویژگی‌های هوش مصنوعی قدیمی یاهو است که شامل جستجوی بهینه و لیست خرید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *