هوش مصنوعی مالی هنوز در مراحل اولیه است

هوش مصنوعی مالی Kin + Carta هنوز در مراحل اولیه است

شرکت Kin + Carta یکی از شرکت‌های حوزه ارائه سرویس مالی است. این شرکت می‌گوید شرکت‌های مختلف شروع به استفاده از هوش مصنوعی مالی کردند. طبق تحقیقات این شرکت از هر هفت نفر فقط یک نفر معتقد است از هوش مصنوعی در شرکت آن‌ها استفاده می‌شود.

هوش مصنوعی مالی Kin + Carta هنوز در مراحل اولیه است
دفتر شرکت Kin + Carta

این شرکت می‌گوید تحقیقات ما نشان می‌دهد میل استفاده از هوش مصنوعی در بانک‌ها رو به افزایش است. موسسات مالی نیز با چالش‌های امنیتی رو به رو هستند ولی میل به استفاده از این فناوری دارند.

مشتری بانک‌ها درمورد خطرات امنیتی و نقض داده‌ها نگرانند. این موضوع باعث می‌شود بانک‌ها بر خلاف میلشان، از مسیر استراتژیک و مدل مناسب مطمئن نباشند. یک استراتژی هوش مصنوعی خوب می‌تواند مزایای زیادی از جمله بهبود کارایی، رقابت بیشتر و بهبود تجربه مشتری را به دنبال خود بیاورد.

هوش مصنوعی مالی هنوز در مراحل ابتدایی خود است و شرکت‌ها نباید صرف در دتسرس بودن GAI از آن استفاده کنند. این شرکت خود شروع به استفاده از هوش مصنوعی کرده است. این شرکت خود با همکاری شرکت ماتالان مدلی زبانی بزرگی عرضه کرده که تا کارهای مختلفی را انجام دهد.

این مدل با استفاده از Vertex AI گوگل از فراداده‌ها و تصاویر محصولات، توضیحات دقیق و بهتری برای مشتریان استفاده می‌کند. در نتیجه این کار مشتریان شرکت ماتالان می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری داشته باشند.

شرکت کین + کارتا پس از ارائه مدل زبانی خود جایگاه خود را در عرصه هوش مصنوعی گسترش داد. آن‌ها توانستند شرکت‌های مختلف را راضی کنند تا با رعایت مسائل ایمنی از مدل‌های هوش مصنوعی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *