هوش مصنوعی می‌تواند پنالتی را پیش بینی کند

فهرست مطالب

ژان پیر برسیانی می‌گوید هوش مصنوعی می‌تواند پنالتی را پیش بینی کند

پروفسور ژان پیر برسیانی پس از اینکه بنچامین وربیچ سومین پنالتی متوالی را در بازی‌های یورو 2024 از دست داد نظریه جدیدی را مطرح کرد. او معتقد است هوش مصنوعی می‌تواند جهت پنالتی را در مسابقات پیش بینی کند.

پیر برسیانی می‌گوید برعکس تصور عموم پنالتی یک بازی شانسی نیست. می‌توان آن‌ها را با تمرین بهبود بخشید. به عقیده او با یادگیری واکنش سریع برای تغییر جهت توپ نیز چیزی است که می‌توان با تمرین آن را یاد گرفت. هوش مصنوعی می‌تواند تاثیر جدیدی در فوتبال ایجاد کند.

هوش مصنوعی می‌تواند پنالتی را پیش بینی کند

تیم ژان پیر برسیانی ابزار تمرینی‌ای طراحی کردند که می‌تواند مهارت‌های حرکتی بازیکنان فوتبال را 28 درصد تقویت کند. طبق آزمایش‌های تیم وی احتمال گل کردن یک ضربه یک سوم افزایش یافت. دروازه بان این آزمایش‌ها یک هولوگرام بود که ظاهر و حرکاتش بر اساس یک دروازه بان واقعی است.

ابزار مذکور به یک عینک واقعیت افزوده متصل می‌شود. این ابزار تصادفی موقعیت گل را به بازیکن نشان می‌دهد. درست قبل از شوت، هولوگرام حرکت می‌کند و این ابزار از بازیکن می‌خواهد عکس العمل نشان دهد. این عکس العمل‌ها می‌تواند ادامه مسیر ضربه باشد یا تغییر جهت توپ.

طبق آزمایش‌ها بازیکنان با تمرین مداوم با این ابزار توانستند زمان واکنش خود را بهبود دهند. اگر این تیم موفق شود شانس ضربه گل 35 درصد افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *