هوش مصنوعی Liquid AI عرضه شد

هوش مصنوعی Liquid AI عرضه شد

استارتاپ Circana امروز مدل هوش مصنوعی Liquid AI را عرضه کرد. این مدل نسل بعدی Liquid Data است که به مشتریان کمک می‌کند تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تری بگیرند.

شرکت سیرکانا پنج سال پیش با مدل Emiri شروع به کار کرد. این مدل یک هم تیمی دیجیتالی بود که می‌توانست زبان طبیعی را بفهمد و مانند آن صحبت کند. در طی سال‌ها این مدل را آموزش دادند تا بتواند برای هر مشتری و هر کاربر شخصی سازی شود.

مدیر ارشد فناوری سیرکانا، اش پیتل، می‌گوید مشتریان ما سال‌ها از راه‌حل‌های فناورانه ما که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند استفاده کردند. مدل Emiri اولین مدل ما بود و مدل هوش مصنوعی Liquid AI نقطه اوج ما خواهد بود.

سیرکانا در طول پنج سال آموزش، تنظیم و توسعه این مدل توانستند به هدفی عظیم دست پیدا کنند. آن‌ها می‌توانند قدرت هوش مصنوعی را برای تصمیم گیری درست و بهینه عرضه کنند. مجموعه تصمیماتی که این مدل می‌گیرد می‌تواند کمک کند وظایف پیچیده را که روزها به طول می‌انجامد در چند دقیقه انجام شود.

این پلتفرم صدها مجموعه اطلاعاتی دارد که تمام آن‌ها را به صورت یکپارچه گرد هم جمع می‌کند. سپس طبق معماری به خصوص خود به کاربر اچازه می‌دهد یک بینش و نمای واقع بینانه از بازار و کالای مصرفی خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *