پاسخ سامسونگ به ویدیوی تبلیغاتی آیپد پرو 2024

پاسخ سامسونگ به ویدیوی تبلیغاتی آیپد پرو 2024

شرکت اپل برای تبلیغ آیپد پرو 2024 خود ویدیوی تبلیغاتی منتشر که منجر به نارضایتی و واکنش کاربران شد. در نتیجه همین موضوع این شرکت عذرخواهی کرد. امروز شرکت سامسونگ به ویدیوی تبلیغاتی آیپد پرو 2024 پاسخ داد و از گلگسی تب S9 خود رونمایی کرد.

در ویدیوی تبلیغاتی سری گلگسی تب S9 مشاهده می‌کنید که زنی در لوکیشن ویدیوی تبلیغاتی اپل راه می‌رود. تمام وسایل پرس شده اند و در آن‌جا این زن گیتار شکسته را برمی‌دارد و با آن می‌نوازد. در نهایت هم شعار یا پاسخ سامسونگ که می‌گوید خلاقیت را نمی‌توان در هم شکست! را می‌بینید. در این آهنگ از تبلت جدید سامسونگ استفاده می‌شود که نشان دهد خلاقیت همراه با فناوری است.

مدیر اجرایی شرکت تبلیغاتی سامسونگ می‌گوید این شرکت مشتاق بود تبلیغی بسازد تا جایگاه گذشته خود را به دست بگیرد. ویدیویی که حرفی برای گفتن داشته باشد. ویدیوی تبلیغاتی اپل دقیقا نقطه‌ای بود که ما را به خواسته‌مان رساند. بنابراین سامسونگ پاسخ خود را به ویدیوی تبلیغاتی آیپد داد.

ما در ویدیومان از زنی که یک گیتار خراب را می‌نوازد استفاده کردیم. مفهومی بسیار ساده که پیامی بزرگ را می‌رساند. «انسانیت هدف اصلی ما است، تبلیت‌های ما فقط ابزاری هستند تا به شما کمک کنند نت‌ها را بنوازید.»

این شرکت در جهت مخالف شرکت اپل پیش رفت تا نشان دهد خلاقیت با پیشرفت فناوری نمی‌میرد و فقط ابزاری برای دستیابی به اهداف است. واکنش‌ها به این ویدیو بسیار مثبت بود و کاربران از پاسخ خلاقانه سامسونگ خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *