کیت سلامت روان هوش مصنوعی برای کمک به بازیکنان المپیک

فهرست مطالب

کیت سلامت روان هوش مصنوعی برای کمک به بازیکنان المپیک

امسال سال خوبی برای ورزشکاران المپیک خواهد بود. کمیته برگزاری بازی‌ها می‌خواهد از هوش مصنوعی استفاده کند تا سلامت روان ورزشکاران را تضمین کند.

در بین بازیکنان کسانی مثل سیمون بایلز، براینی پیج و هالی بردشو جزو بهترین ورزشکاران المپیک به شمار می‌آیند. هر سه این قهرمانان پس از مدتی ادعا کردند که نمی‌توانند فعالیت‌های ورزشیشان را درست انجام دهند. بایلز می‌گوید می‌ترسد حرکات ژیمناستیک را انجام دهد. پیج می‌گوید می‌ترسد با پرش به خود آسیب بزند و بیفتد. او حملات پنیک داشت و نمی‌توانست در المپیک ریو درست حرکت بزند.

کیت سلامت روان هوش مصنوعی برای کمک به بازیکنان المپیک

کمیته المپیک می‌گوید کیت‌های مختلفی آماده کردیم تا بازیکنان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. آن‌ها 2000 اکانت نرم افزار مدیتشین Calm را برای ورزشکاران تهیه کردند. ورزشکار می‌تواند از این نرم افزار استفاده کند و مدیتیشین کند یا فعالیت‌های دیگری که در Calm موجود است را انجام دهد.

بخش‌هایی هم برای مراجعه و مشاوره وجود دارد که می‌توانند به 70 زبان زنده دنیا مشاوره ارائه دهند. همچنین سالن‌های بدنسازی مجهز به پزشک و تیم متخصص وجود دارد تا ورزشکاری که به آن نیاز دارد از سالن استفاده کند.

انتظار می‌رود 15 میلیون نفر در این مسابقات حضور داشته باشند. این رقم بسیار بیشتر از مسابقاتی است که در سال‌های کرونا برگزار شد.

اولویت اصلی این کمیته روی سلامت روان و کارهای بشر دوستانه است. آن‌ها می‌خواهند جلوی سواستفاده و فشارهای روانی ممکن را بگیرند تا یک ورزشکار حرفه‌ای بتواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *