یوتیوب کانال هفت هک شد

فهرست مطالب

یوتیوب کانال هفت هک شد

یوتیوب کانال هفت هک شد. تمام ویدیوهای این کانال یوتیوبی با ویدیویی از ایلان ماسک جایگزین شدند. این هک روی تمام اکانت‌های کانال خبری هفت تاثیر گذاشت و حتی کانال قدیمی این خبرگذاری نیز هک شد.

تمام ویدیوهای این کانال‌ها با یک ویدیوی زنده از ایلان ماسک جایگزین شدند. این ویدیو تصویر و صدای واقعی ماسک نبود و صرفا یک دیپ فیک بود. در ویدیوی زنده ایلان ماسک به همه توصیه می‌کند برای واریز تریوم، دوج کوین و بیت کوین به یک وبسایت خاص مراجعه کنند.

در این ویدیو ایلان ماسک تاکید می‌کند اگر کاربران چنین کاری کنند بلافاصله دوبرابر مقدار ارز دیجیتالی را دریافت می‌کنند.

یوتیوب کانال هفت هک شد

به نظر می‌رسد پنج ساعت زمان صرف شد تا یوتیوب کانال هفت که هک شده بود پس گرفته شود. در این مدت زمان 45 هزار نفر آن ویدیو زنده را دیدند. همین موضوع نیز باعث شد ویدیوی مذکور جزو پیشنهادهای ویدیو زنده یوتیوب قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد تیم هکری ایلان ماسک را هدف خود قرار دادند زیرا با توییت‌های خود می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار ارز دیجیتالی داشته باشد.

طبق کارشناسان ارز دیجیتالی ایلان ماسک بر روی میم کوین‌ها علی الخصوص دوج کوین نقش به سزایی دارد. همین موضوع نیز این احتمال را قوی می‌کند که هکرها با هدف تاثیرگذاری بر بازار ارز دیجیتالی و بیت کوین چنین اقدامی را انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *