استفاده از فناوری هوش مصنوعی به روستاهای کنیا رسید

فهرست مطالب

هوش مصنوعی به روستاهای کنیا رسید

با اینکه اکثر خانواده ها در کنیا کشاورز هستند اما جوانان به سمت فناوری و تکنولوژی سوق داده شدند. به عنوان مثال جوانان در کنیا و در اتاق نشیمن خود، اطلاعات شرکت های هوش مصنوعی (AI) خارج از کشور را روی یک اپلیکیشن برچسب گذاری می کند. خورشید در کشوری دیگر از خیابان‌ های آسفالت‌ نشده طلوع می‌ کند در حالی که آن ها تصاویر جاده‌ ها، تقاطع‌ ها و پیاده‌ روها را در گوشی هوشمندشان بررسی می‌ کند. در نتیجه می توان گفت هوش مصنوعی به روستاهای کنیا رسید و در حال پیشرفت در این منطقه است. با این کار جوانان این روستا در محیطی آرام فعالیت کرده و می توانند در پیشرفت این منطقه موثر واقع شوند.

برنامه نویسان کنیایی

Njau به اصطلاح یک حاشیه نویس در زمینه هوش مصنوعی است که از این فناوری برای تشخیص الگوهای موثر در زندگی واقعی، استفاده می کند. او می گوید که خانواده اش از فناوری و کار او استقبال نکردند اما خودش همیشه عاشق علم بوده است.

کنیا در حال ظهور به عنوان مرکزی برای چنین کارهای آنلاین بوده و برای رقابت با کشورهایی مانند هند و فیلیپین در تلاش است. در کنیا، بیشتر برنامه نویسان فریلنسر هستند و اغلب از خانه خود کار می کنند. مثلا Riziki، اطلاعات یک شرکت آمریکایی هوش مصنوعی را در اتاق خواب خود برچسب گذاری می کند.

هوش مصنوعی به روستاهای کنیا رسید

اما فعالیت جوانان کنیایی به همینجا ختم نمی شود. هدف آن ها پیشرفت در فناوری است. آن ها می خواهند بدانند که هوش مصنوعی چگونه برنامه ریزی می شود. امروزه افراد مطرح در حوزه هوش مصنوعی بر این باورند که اگر یک کنیایی اختراع بزرگ بعدی هوش مصنوعی را ارائه دهد، جای تعجب نیست.

هوش مصنوعی ممکن است به رشد کسب و کارهای کوچک کمک کند. اگر یک کشاورز گل در آفریقای جنوبی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل کیفیت خاک با استفاده از دوربین به جای پرداخت هزینه به دانشمند برای انجام آن استفاده کند، این می تواند تولید گل را برای کشاورز ارزان تر کند. در نتیجه استفاده از هوش مصنوعی می تواند به پیشرفت و کاهش هزینه ها کمک کند.

بیشتر بدانید: آیا ثبت اختراع با هوش مصنوعی امکان پذیر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *