تغییر اساسی صنعت بازی با هوش مصنوعی!

فهرست مطالب

تغییر صنعت گیمینگ با هوش مصنوعی

جاشوا لو (Joshua Lu) عضو تیم شرکت بازی‌ سازی A162، زمانی که مدیر محصول زینگا (Zynga ) بود؛ اوج موبایلی صنعت بازی را تجربه‌کرد! کار روی پروژه‌های پرطرفداری مانند Words with friends و تجربه‌ی معاونت در Blizzard Entertainment به او یاد داد بازی‌های کامپیوتری را با دیدگاه‌های جدید بررسی کند. جاشوا همچنین آثاری مانند Diablo Immortal، Horizon Worlds و Vr games همچنین سمت مدیر محصول در متا را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

جاشوا به خبرگزاری TechCrunch گفت: “من باید همه‌ی چیزهایی که می‌دانستم را فراموش و مجموعه‌ای کاملاً جدید از راه‌های انجام کار را یاد می‌گرفتم! “

مسیر حرکت بازی‌های ویدئویی

جاشوا پس از پیوستن به شرکت به عنوان سرمایه‌گذار در سال 2022، به راه‌اندازی شتاب دهنده‌ی Speedrun کمک کرد که اکنون بیش از 40 استارتاپ روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لو معتقد است هوش مصنوعی دنیای پلتفرم‌های این صنعت را دگرگون می‌کند.

نیمی از گروه فعلی این شتاب دهنده، شرکت‌های هوش مصنوعی هستند؛ که همه‌ی کارها از ساخت داستان تا آواتارهای سه‌بعدی را با هوش مصنوعی انجام می‌دهند.

دیابلو ایمورتال (Diablo immortal ) گفت: آخرین بازی‌ای که من در بلیزارد کار کردم، با بودجه‌ی 250 میلیون دلاری پس از شش سال عرضه شد. اما اگر می‌توانستیم این کار را با یک دهم بودجه و یک دهم پرسنل انجام دهیم چی؟ عالی نمی‌شد؟

بسیاری از افراد معتقدد هوش مصنوعی شغل دولوپر‌های این صنعت را از آن‌ها می‌گیرد و آن را برای توسعه‌دهندگان خطری جدی تلقی می‌کنند! اما وارد شدن Ai به این صنعت به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا از نظر کیفی بهتر رقابت کنند.

بسیاری از افراد معتقدد هوش مصنوعی شغل دولوپر‌های صنعت بازی سازی را از آن‌ها می‌گیرد و آن را برای توسعه‌دهندگان خطری جدی تلقی می‌کنند! اما وارد شدن Ai به این صنعت به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا از نظر کیفی بهتر رقابت کنند.

اخبار روز: ربات ژاپنی با حل مکعب روبیک به گینس راه پیدا کرد!

رشد صنعت بازی و خلاقیت بیشتر

لو می‌گوید: ” من از نزدیک شاهد خلاقیت بیشتر شرکت‌ها بودم! Clementine (از شرکت‌هایی که از شتاب‌دهنده استفاده می‌کند) نسخه‌ی دمویی را منتشر کرد که در آن باید با صحبت با هوش مصنوعی و بدون اینکه متوجه شوند، شما یک انسان هستید، معما را حل کنید.” او می‌گوید: “بسته به طرز فکر شما درباره‌ی هوش مصنوعی این ممکن است یک پیش‌فرض وحشتناک یا یک پیش‌فرض زبانی باشد! “

جاشوا همچنین به Echo Chunk اشاره کرد؛ شرکتی که 1.4 میلیون دلار به رهبری Speedrun جمع آوری کرد! این شرکت برای بازی خود که نوعی شطرنج است با استفاده‌از هوش مصنوعی تعداد بی‌پایانی از مراحل را ایجاد کرد. لو معتقد است همه‌ی این‌ها اکتشافات نسبتا اولیه هستند و برای تعاملات جدید در این صنعت، با هوش مصنوعی هیجان‌زده هستیم.

لو همچنین از استارتاپ‌ها برای ساخت بازی در دیسکورد حمایت می‌کند. دیسکورد در اوایل سال جاری این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرد، تا بتوانند در این پلتفرم بازی بسازند! لو معتقد است پلتفرم‌های کشف بازی کاهش یافته‌است؛ برای مثال دیگر هیچ‌کس در شبکه‌های اجتماعی بازی پیدا نمی‌کند! مانند گذشته از طریق Farmville. لو گفت: از کجا می‌توانیم پلتفرم‌های ایجاد و توزیع بازی را پیدا کنیم؟

تا کنون چندین شرکت وارد شتاب دهنده در دیسکورد شدند. لو گفت: « اکنون بازی‌ها بیشتر از همیشه ساخته می‌شوند، و ارائه‌ی محتوای متمایز برای توسعه‌دهندگان سخت شده است.» او امیدوار است که ساخت بر روی Discord به مردم کمک کند تا محتوایی را واقعاً دوست دارند پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: نقش هوش مصنوعی در بازی‌های جدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *