ابزار جدید متا برای تبلیغات با هوش مصنوعی

ابزار جدید متا برای تبلیغات با هوش مصنوعی

شرکت متا با انتشار اولین مدل هوش مصنوعی خود تصمیم دارد تبلیغات را با هوش مصنوعی ادغام کند. روز 7 مه متا ابزار خود را برای بازاریا‌ها ارائه داد. پیش از متا شرکت پرپلکسیتی اعلام کرده بود که با می‌خواهد تبلیغات با هوش مصنوعی را راه اندازی کند.

ابزار جددی متا وظیفه تولید تصاویر و متون مختلف همراستا با اهداف یک برند را دارد. بازاریاب‌ها با اطلاعات مختلفی که در اختیار دارند ابزار جدید را آموزش می‌دهند و ابزار برای آن‌ها محتوای مد نظر را تولید می‌کند. این دستورالعمل‌های شخصی برند می‌تواند پالت رنگی برند، شعارها و … باشد.

این ابزار می‌خواهد فرآیند خلاقیت در ساخت تبلیغات را ساده کند. این مورد به علاوه مورد پیشین به سازندگان کمپین‌های تبلیغاتی اجازه می‌دهد از شیوه‌های قدیم تولید محتوا دوری کنند و سریع‌تر با توجه به اطلاعات برندشان کمپین را راه بیندازند.

چنین ابزاری می‌تواند مفید باشد اما باید در نظر بگیرید که یکی از مشکلات مربوط به محتوای تولیدی هوش مصنوعی نبودن لیبل هوش مصنوعی روی آن است. به علاوه اینکه در بعضی کشورها و ایالت‌ها پیگردهای قانونی و حقوق کپی رایت برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. این موضوع می‌تواند دردسر زا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *