ابزار مدیریت رسانه Open AI سال 2025 عرضه می‌شود

ابزار مدیریت رسانه Open AI سال 2025 عرضه می‌شود

صحبت از شکایت از استارتاپ‌های هوش مصنوعی که باشد نام شرکت Open AI همیشه در صدر لیست‌ها است. یکی از مهم‌ترین شکایت‌ها از توسعه دهندگان مدل هوش مصنوعی مربوط به دیتاهایی است که استفاده می‌کنند. قرار است در سال 2025 ابزار مدیریت رسانه Open AI با نام Media Manager عرضه شود.

تولیدکنندگان مختلف آثار دیجیتالی و نوشتاری می‌توانند با این ابزار دسترسی دانشمندان ماشین لرنینگ را مدیریت کنند. اگر یک هنرمند آثار دیجیتالی داشته باشد می‌تواند با این ابزار انتخاب کند کدام یک از آثارش در توسعه مدل‌ها استفاده شود. Open AI می‌خواهد کاری کند تا اگر نویسنده‌ای مطلبی نوشت بتواند محدودیت کپی و استفاده بگذارد تا استارتاپ‌ها نتوانند از آن استفاده کنند.

ساخت چنین ابزاری نیازمند تحقیقات پیشرفته و جزئی است تا بتوان با یادگیری ماشین کاری کرد که در درجه اول محتوای کپی رایتی را شناسایی کنند. پس از این کار می‌توانند سراغ مرحله دوم یعنی تعریف آثار مختلف رفت.

این استارتاپ امیدوار است بتواند تا سال 2025 تمام مراحل لازم را انجام دهد و آن را عرضه کند. هنوز قیمتی برای این محصول اعلام نکردند. بسیاری از تحلیل‌گران حوزه هوش مصنوعی می‌گویند احتمال دارد این ابزار به عنوان اولین ابزار مدیریت رسانه توسط Open AI تبلیغ شود. در این صورت برای اینکه این شرکت در زمره شرکت‌های پایبند به اخلاق قرار بگیرد آن را رایگان منتشر می‌کند.

در حال حاضر چند ابزار دیگر برای این کار وجود دارند ولی به اندازه کافی حرفه‌ای نیستند. با توجه به اینکه شرکت سازنده این ابزار Open AI است باید دید تولیدکنندگان به آن اعتماد می‌کنند یا نه؟

ابزار مدیریت رسانه Open AI سال 2025 عرضه می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *