ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی

programming-background-with-html

مقدمه

در بازاریابی، از قابلیت های هوش مصنوعی مثل پردازش متن، جمع آوری داده ها، یادگیری ماشین و تحلیل داده ها برای دریافت نظر مشتری ها، انجام میشود. هوش مصنوعی در این موارد به شما کمک می کند تا با جمع آوری حجم وسیعی از داده ها، اطلاعاتی را در مورد رفتار مشتریان به دست آورد. از این اطلاعات، می توان برای پاسخگویی به نیاز های مشتریان استفاده کرد. در این مقاله می خواهیم تعدادی از ابزار های مفید هوش مصنوعی که در بازاریابی به کمک انسان ها آمده اند را بررسی کنیم:

فهرست:

  • 5 ابزار هوش مصنوعی در بازاریابی
  • برای هر تسک در بازاریابی چه ابزاری لازم است؟

5 ابزار هوش مصنوعی در بازاریابی:

  1. Jasper : جاسپر یک ابزار تولید و بهینه سازی محتوا است که برای افزایش تولید محتوا استفاده می شود. در واقع این ابزار، بین تمام ابزار های تولید محتوا، پیشتاز بوده و نقش مهمی در این راستا ایفا می کند. قابلیت جالبی که جاسپر دارد این است که به گوگل کروم با یک افزونه دسترسی دارد. این قابلیت باعث می شود به صورت مستقیم از این ابزار روی گوگل کروم خود استفاده کنید.
  2. Writer: رایتر یک ابزار هوش مصنوعی رتبه بالا است که می تواند محتوا را تغییر کاربری دهد. استفاده از این ابزار با روش های مختلفی مثل API ، اپلیکیشن و گوگل کروم، امکان دارد .
  3. Zapier : این ابزار با اتصال برنامه ها و سرویس هایی که شرکت شما استفاده می کند، به اتوماتیک شدن کار کمک می کند. البته تمام این اتوماتیک سازی ها بدون حتی کد نویسی صورت می گیرد.
  4. Manychat :  یک ابزار تعاملی برای مشتری است که از پردازش زبان طبیعی برای پاسخگویی به مشتریان در صفحات مجازی مثل واتساپ استفاده می شود.
  5. Evolve.ai : این ابزار از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین برای بهبود تجربه ی مشتریان استفاده می شود. این هوش مصنوعی می تواند افت عملکرد را تشخیص دهد و در راستای بهبود آن، فرصت های جدید ارائه کند.

برای هر تسک در بازاریابی چه ابزاری لازم است؟

  1. اسم کسب و کار: انتخاب نام کسب و کار می تواند چالش بزرگی باشد. نام کسب و کار شما می تواند تاثیر زیادی در عملکرد آن داشته باشد. NamingMagic می تواند این کار را برای شما آسان کند. کافی است توضیحات مربوط به محصول خود به همراه چند واژه کلیدی در NamingMagic وارد کنید و این ابزار برای شما سه نام ایجاد می کند. یکی از مزیت های این ابزار، رایگان بودن آن است.
  2. تهیه لوگوی انحصاری: اگر مهارت های هنری لازم را نداشته باشید، احتمالا به فکر یک طراح گرافیک برای طراحی لوگوی شرکت خود هستید. اما با وجود LogoAi دیگر مجبور به این کار نخواهید بود. این ابزار مجموعه ای از آرم ها را بر اساس نام کسب و کار، شعار و طرح رنگ برای شما تولید می کند.
  3. تهیه وبسایت مورد نیاز: کاری که زمانی یک کار وقت گیر بود اکنون در کمتر از 30 ثانیه انجام می شود. با Durable تنها کاری که لازم است وارد کردن سه تا از اطلاعات زیر است: موقعیت مکانی خود، نوع کسب و کاری که راه اندازی می کنید و نام کسب و کارتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *