ازدواج سام آلتمن با اولیور مولهرین خبر ساز شد

ازدواج سام آلتمن با اولیور مولهرین

ازدواج سام آلتمن (مدیر Open AI) با اولیور مولهرین دوست صمیمی خود در هاوایی خبر ساز شد!

سام آلتمن، مدیر عامل آزمایشگاه تحقیقاتی پیشرو هوش مصنوعی OpenAI و رئیس سابق Y Combinator با الیور مولهرین دوست صمیمی خود در دهم ژانویه 2024 ازدواج کرد. رابطه او با آلتمن به عنوان یک دوستی عمیق توصیف و بی پایان توصیف می شود. در روز عروسی آلتمن و اولی هر دو با لباس‌ های غیررسمی ظاهر شدند و استایل خود را با پیراهن‌ های سفید، شلوار های بژ روشن و کفش‌ های کتانی سفید هماهنگ کردند که نمادی از همراهی آنها بود.

جک آلتمن، برادر سام آلتمن برپایی این مراسم را بر عهده داشت. او به عنوان بنیان گذار و مدیر عامل سابق Lattice، شرکتی که در نرم افزار مدیریت عملکرد کارکنان تخصص دارد، نامی آشنا در جامعه استارتاپی است. حضور او در این مراسم بر پیوند محکم خانواده تاکید کرد.

ازدواج سام آلتمن با اولیور مولهرین

این زوج تصمیم گرفتند لحظات خاص خود را از طریق یک پست اینستاگرامی تاثیرگذار با مردم جهان به اشتراک بگذارند. این خبر استقبال زیاد اهل فناوری را به دنبال داشت. آن ها صدها پیام تبریک از چهره‌ های برجسته‌ ای مانند لورن سانچز، نامزد جف بزوس، بنیانگذار آمازون دریافت کردند. علاوه بر آن کارآفرینان فناوری، ذن ماتوشی، الکساندر وانگ، شروین پیشه‌ ور نیز برای آنها آرزوی خوشبختی کردند.

با انتشار خبر این ازدواج که در برخی از کشورها نامتعارف است، جنجالی بوجود آمد. البته همین حواشی تاثیرات بسیار زیادی در شناخت بیشتر افراد نسبت به تکنولوژی و هوش مصنوعی ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *