استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر عملکرد کارکنان

استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت کارکنان

چگونه Walmart، Delta، Chevron و Starbucks از هوش مصنوعی برای نظارت بر پیام های کارکنان استفاده می کنند؟ این سوالی است که ذهن کارمندان این شرکت ها را با پیشرفت هوش مصنوعی مشغول کرده است. استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت کارکنان یکی از روش های موثر برای جلوگیری از خطا هنگام کار است.

استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت کارکنان

Aware، یک شرکت هوش مصنوعی متخصص در تحلیل و بررسی پیام های کارکنان است. رئیس این شرکت اعلام کرد شرکت هایی مانند Walmart، Delta، T-Mobile، Chevron و Starbucks ابزار هوش مصنوعی را برای ردیابی احساسات و نظارت بر عملکرد کارکنان استخدام کردند. Aware گفت مخزن اطلاعاتی آن حاوی پیام هایی است که نشان می دهد حدود 20 میلیارد تعامل فردی بین بیش از 3 میلیون کارمند با هوش مصنوعی در حال انجام است.

جوتا ویلیامز، یکی از بنیانگذاران Humane Intelligence، درباره فناوری نظارت کارکنان هوش مصنوعی به طور کلی گفت: با توجه به جایی که کار می‌ کنید، احتمال زیادی وجود دارد که هوش مصنوعی پیام‌ های شما را در Slack، Microsoft Teams، Zoom و سایر برنامه‌ های محبوب تجزیه و تحلیل کند.

نظارت بر عملکرد کارکنان با هوش مصنوعی مزایا و معایبی را با خود به همراه دارد. باید توجه کنید که انجام این کار به نحوی باشد که امنیت کارکنان به خطر نیفتد. اگر به درستی از مدل های هوش مصنوعی برای این کار استفاده شود، خطا در کار کمتر اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *