استفاده از هوش مصنوعی در تولید فست فود

استفاده از هوش مصنوعی در تولید فست فود

یک مجموعه رستوران زنجیره‌ای به نام Yum!Com امیدوار است با استفاده از هوش مصنوعی بتواند ابزار اتوماسیون خود را تقویت کند. آن‌ها با این هدف می‌خواهند از هوش مصنوعی در تولید و ارسال فست فود استفاده کنند که بتوانند KFC را شکست دهند.

پیش از ورود رستوران Yum به دنیای هوش مصنوعی شرکت مارس در این راه پیشقدم بود. حالا این مدیر این رستوران وارد این عرصه شد. آن‌ها در سه ماهه اول بخشی از سرمایه خود را از دست دادند اما ترکیب فروش دیجیتالیشان از 50 درصد بیشتر بود.

یام جو پارک در مصاحبه با جاش لیپون می‌گوید:

ما باور داریم که قدرت دیجیتال را برای ایجاد روابط عمیق با مشتریانمان نباید دست کم بگیریم. ما تا به امروز در پنج فروشگاه از taco bell استفاده کردیم و می‌دانیم که اعضای تیمم و مشتری‌هایمان از وجود آن لذت می‌برند.
استفاده از هوش مصنوعی در تولید فست فود

به نظر مدیر این رستوران زنجیره‌ای وقتی صحبت از صمیمیت و درک متقابل و ارسال سریع السیر می‌شود هوش مصنوعی توانایی برابری با انسان را دارد. با حرکت در مسیر هوش مصنوعی می‌توان فست فودها را سریع‌تر از دیگر برندها پخت و با ابزارهای اتوماسیون آن را به سراسر کشور آمریکا ارسال کرد.

جو پارک می‌گوید از اتوماسیون جو پل استفاده می‌کنند که مدیر برند Joe است. ما هوش مصنوعی را در تمام فرآیند تولید فست فود وارد کردیم. هدف اصلی ما ایجاد تجربه راحت‌تری برای مشتری است.

این شرکت ادعا می‌کند دقت در سفارشات، تجربه مشتریان و میزان سود خالص آن‌ها با هوش مصنوعی بیشتر شده است. استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند تولید و پخت و ارسال غذا باعث ارزان‌تر شدن غذا نیز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *