اعتراض شدید بایدن و درخواست ممنوعیت جعل هویت با مدل های صوتی هوش مصنوعی

اعتراض شدید بایدن و درخواست ممنوعیت جعل هویت

بایدن در سخنرانی اخیر خود در مورد وضعیت صداهای منتشر شده از او به صورت جعلی با مدل های هوش مصنوعی ابراز ناراحتی کرد. وی همچنین خواستار برخورد شدید با عوامل سازنده و حذف این مدل ها شد. او که حالا به دنبال انتخاب در دور دوم ریاست جمهوری است، نگران جعل صدای خود و انتشار محتوای نادرست با هوش مصنوعی و تاثیر آن در کم شدن آرا در انتخابات است.

از مواردی که او در دستور کار خود قرار داد می توان به تشدید مجازات‌ها در مورد قاچاق فنتانیل، تصویب قانون حفظ حریم خصوصی دو حزبی برای محافظت از فرزندان در فضای آنلاین، استفاده از هوش مصنوعی برای محافظت از ما در برابر خطر، ممنوع کردن جعل هویت با هوش مصنوعی و موارد دیگر اشاره کرد‌.

اعتراض شدید بایدن و درخواست ممنوعیت جعل هویت

هوش مصنوعی در طول مذاکرات اتحادیه بازیگران و اعتصاب علیه استودیوهای بزرگ در سال گذشته هم باعث ایجاد نگرانی شد. در نهایت این اعتراضات با توافق پرداخت غرامت به پایان رسید به پایان رسید. با این حال، این معامله، استودیوها را از آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی برای ایجاد اجراکنندگان «مصنوعی» که هیچ شباهتی به افراد واقعی ندارند، منع نکرد. این اتفاق اولین باری نیست که پیش می آید. با وجود مدل های هوش مصنوعی این نگرانی ها برای بازیگران، خواننده ها، سیاست مداران و… وجود دارد که با جعل صدا و هویت آینده کاری آن ها به خطر بیفتد. حال باید دید با این اقدامات و اعتراضات اخیر رئیس جمهور آمریکا آیا ابزارهای هوش مصنوعی باز هم می توانند در انتخابات مشکل ایجاد کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *